“Дубайська” і “суші-паска”: українці придбали пасок на 65 млн грн у закладах (статистика)
За великодній тиждень 3 600 українських закладів, що є клієнтами Poster, продали 456 тисяч пасок на 65 млн грн.
Про це повідомляє “Реве та стогне ресторатор”.
У середньому в 2025 році паска у київських закладах коштувала 169 грн, а найдорожча паска була на Рівненщині — в середньому по 315 грн.

Найпопулярнішою серед гостей стала “класична” паска, а на другому місці — “сирна”. Проте ресторатори експериментували зі смаками, тож цьогоріч у закладах можна було знайти “дубайську паску”, “паску-снікерс” і, навіть, “суші-паску”.

Зазначається, що гості починають цікавитися святковою випічкою за тиждень до Великодня. Та найбільше продажів було у пʼятницю 18 квітня та суботу 19 квітня. Дані отримано з 3600 клієнтів Poster, у меню яких є паски.

Читайте також: Криза кадрів у ресторанному бізнесі: як зберегти команду в умовах війни?
Довідка* Poster — українська фудтех-компанія, яка створює екосистему рішень для закладів: каса, склад, фінанси, аналітика, CRM, QR-оплати, доставка, програмне РРО. Послугами компанії сьогодні користуються 23 000 закладів у 110 країнах світу. В Україні - 17 000 закладів від великих ресторанів до фастфуду та кав’ярень.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

