“Дубайська” і “суші-паска”: українці придбали пасок на 65 млн грн у закладах (статистика)

За великодній тиждень 3 600 українських закладів, що є клієнтами Poster, продали 456 тисяч пасок на 65 млн грн. 

Про це повідомляє “Реве та стогне ресторатор”.

У середньому в 2025 році паска у київських закладах коштувала 169 грн, а найдорожча паска була на Рівненщині — в середньому по 315 грн. 

paska | 1

Найпопулярнішою серед гостей стала “класична” паска, а на другому місці — “сирна”. Проте ресторатори експериментували зі смаками, тож цьогоріч у закладах можна було знайти “дубайську паску”, “паску-снікерс” і, навіть, “суші-паску”.

paska 1 | 2

Зазначається, що гості починають цікавитися святковою випічкою за тиждень до Великодня. Та найбільше продажів було у пʼятницю 18 квітня та суботу 19 квітня. Дані отримано з 3600 клієнтів Poster, у меню яких є паски.

paska 2 | 3

Читайте також: Криза кадрів у ресторанному бізнесі: як зберегти команду в умовах війни?

Довідка* Poster — українська фудтех-компанія, яка створює екосистему рішень для закладів: каса, склад, фінанси, аналітика, CRM, QR-оплати, доставка, програмне РРО. Послугами компанії сьогодні користуються 23 000 закладів у 110 країнах світу. В Україні - 17 000 закладів від великих ресторанів до фастфуду та кав’ярень.