Прибутки H&M перевершили очікування попри стриманість покупців у другому кварталі

Шведський ритейлер одягу H&M повідомив про більший прибуток у другому кварталі, ніж очікувалося. Акції компанії зросли на 4%, оскільки інвестори зосередилися на прибутку, а не на продажах, які впали трохи більше, ніж прогнозувалося. 

Ритейлер очікує, що продажі в червні, виміряні в місцевих валютах, зростуть на 3% - це покращення після падіння на 6% рік тому за той самий період, пише Reuters.

Генеральний директор Деніел Ервер наразі намагається перезавантажити бренд і підвищити прибутковість, незважаючи на “непевні часи зі стриманими споживачами”.

Наш план, з його фокусом на товарній пропозиції, досвіді покупок і бренді, знову підтверджується прогресом, який ми бачимо, - сказав Ервер у своїй заяві

У березні-травні продажі H&M склали 56,7 млрд шведських крон (5,99 млрд дол.), що менше, ніж рік тому, коли вони становили 59,6 млрд крон. Аналітики прогнозували дохід на рівні 57,0 млрд крон.

Inditex, що є власником бренду Zara, також повідомила про невтішні продажі. Це свідчить про відмову споживачів від витрат на одяг, що є наслідком тарифів США.

Операційний прибуток H&M у другому кварталі склав 5,91 млрд доларів, перевершивши прогноз аналітиків у 5,88 млрд, а маржа операційного прибутку склала 11,9%, порівняно з 8,2% рік тому.

Аналітики вважають, що це є позитивним сигналом ринку. Однак H&M вже повідомила про збільшення знижок у третьому кварталі.

Читайте також: Світовий ринок люксу демонструє спад вперше за 15 років

H&M “стежить” за розвитком світової торгівлі, йдеться в заяві компанії, і може адаптуватися, змінюючи свій ланцюжок поставок і ціноутворення.