Світовий ринок люксу демонструє спад вперше за 15 років
Світовий ринок люксу зазначає найбільшого потрясіння за щонайменше останні 15 років. Це відбувається на тлі зростаючої економічної невизначеності та складних соціальних і культурних зрушень.
Про це свідчать результати дослідження Bain & Company та фонду Altagamma.
Післяпандемічне відновлення призвело до того, що ринок досяг 369 млрд євро у 2023 році, проте вже у 2024-му цей показник знизився до 364 млрд євро. Це на 1% менше за поточним обмінним курсом.
Падіння продовжилося і в першому кварталі 2025 року. За оцінками аналітиків, спад становив від 1 до 3%. Це пояснюється зростанням відсоткових ставок, обережністю споживачів у Китаї та США, геополітичною нестабільністю, а також природним зниженням після пандемійного споживчого буму.
У звіті зазначається, що на ринку предметів розкоші проявляються розбіжності у динаміці показників різних категорій:
- Ювелірні вироби, одяг і окуляри залишаються з позитивними показниками для категорії “супер-розкоші”.
- Ринок парфумерії виграє від “преміалізації”, в той час як ринок засобів по догляду за шкірою тримається стабільно, а сегмент декоративної косметики відстає.
- Годинники, шкіряні вироби та взуття стикаються із проблемами, якщо не підтримуються інноваціями.
Навіть якщо ціни продовжують зростати в середньому на 2-3%, бренди непомітно посилюють стратегії початкових цін, щоб розширити свою привабливість, не підриваючи при цьому капітал бренду, а виграшні кейси підкріплюються поєднанням справжньої новизни та унікальної точки зору бренду, - зазначають у Bain & Company.
Аналітики прогнозують продовження спаду ринку. Передбачається подальше помірне зниження на 2-5% за весь рік.
Читайте також: Білоруська компанія налагодила постачання люксових брендів до рф – розслідування
Водночас за найсуворішим сценарієм звіту, ринок зазнає тривалого спаду на 5-9%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації