Shein і Temu втрачають покупців у США та переорієнтовуються на Європу

Онлайн-ритейлери Shein і Temu, які раніше зростали швидкими темпами, втрачають популярність у США після введення президентом Дональдом Трампом нових мит на китайські товари та скасування податкової пільги, яка дозволяла їм пропонувати нижчі ціни, ніж у конкурентів. 

Про це пише Financial Times.

Зазначається, що щомісячна кількість активних користувачів Temu, що є показником залученості в його додатку, впала на 51% до 40,2 млн у США із березня по червень. У Shein кількість користувачів зменшилася на 12%, склавши 41,4 млн.

Shein і Temu започаткували нову модель електронної комерції, яка за останні п'ять років перевернула індустрію роздрібної торгівлі в усьому західному світі. 

Вони обидва уникали імпортних мит, надсилаючи товари китайського виробництва безпосередньо додому споживачам у вигляді окремих посилок. Низькі ціни та агресивна реклама в соцмережах допомогли їм швидко здобути велику клієнтську базу.

Оскільки середовище у США стало більш напруженим, обидва ритейлери почали більше орієнтуватися на Європу. Так, у червні кількість користувачів Temu зросла на 76% у Франції, 71% в Іспанії та 64% у Німеччині порівняно з минулим роком. У Shein зростання склало 13-20% у Великобританії, Німеччині та Франції.

Читайте також: Франція вводить обмеження для Temu та Shein з екоподатками та штрафами для блогерів

Раніше Shein планував вихід на біржу, проте не отримав підтримки регуляторів у США та Великій Британії. За даними агентства Reuters, Shein невдовзі планує подати заявку на IPO у Гонконзі. Сама компанія відмовилася коментувати свої плани щодо лістингу чи бізнес-показників.