Франція вводить обмеження для Temu та Shein з екоподатками та штрафами для блогерів

Франція планує запровадити екологічні податки, обмеження реклами й санкції для блогерів через продукцію Shein, Temu та інших брендів швидкої масової моди.

Законодавство запроваджує систему еко-оцінки, яка оцінюватиме вплив на навколишнє середовище продуктів, що продаються компаніями швидкої моди, включаючи викиди, використання ресурсів та придатність для переробки, повідомляє Euronews.

Бренди з найнижчими балами можуть оподатковуватися до 5 євро за товар, починаючи з 2025 року, і збільшуючись до 10 євро до 2030 року. Однак податок не може перевищувати 50% від роздрібної ціни товару.

Також повністю заборонять рекламу для дешевих брендів, а блогерів, які їх просувають, каратимуть штрафами. Проте цей закон не торкнеться популярних мереж, як H&M чи Zara.

Екологічні групи розкритикували законопроект за те, що вони вважають, що документ втратив свою початкову екологічну амбіцію і спрямований на захист європейських виробників.

Натомість Сенат підтримав закон – 337 голосів “за” і лише один “проти”.

Читайте також: Проблеми через Трампа: Temu і Shein переорієнтовуються на ринок Європи замість США

Якщо його все ж буде прийнято, це стане однією з найактивніших законодавчих спроб у Європі вирішити проблему швидкої моди.