Виробник ляльки Labubu обігнав “Газпром” за ринковою вартістю

Pop Mart, китайський виробник ляльки Labubu, обігнав російський "Газпром" за ринковою вартістю. 

Про це свідчать дані Companies Market Cap.

Pop Mart International Group має ринкову капіталізацію на рівні 42,40 млрд доларів. Компанія посідає 518-ме місце серед найдорожчих у світі. Водночас капіталізація російського "Газпрому" становить 38,81 млрд доларів, що дає йому 569-те місце у рейтингу. 

Так, компанія Pop Mart випередила одного з найбільших експортерів газу у світі за загальною вартістю акцій, що перебувають в обігу. "Газпром" продовжує втрачати позиції через зменшення експорту та санкційний тиск.

Ринкова капіталізація слугує важливим індикатором, за допомогою якого оцінюють розмір та вартість публічної компанії на фондовому ринку.

Читайте також: “Епіцентр”, Rozetka чи “Техно Їжак”: як український ритейл масово підхопив хвилю “хайпу” Лабубу

Нагадаємо, нещодавно газета Комуністичної партії Китаю розкритикувала бізнес-модель Pop Mart, яка полягає у виробленні "сліпих" коробок, що приховують вміст. Це спонукає колекціонерів до частих покупок, аби отримати бажані іграшки. Після цього акції компанії за два дні впали майже на 9%.