Китайський виробник іграшок Labubu втратив 4 млрд доларів капіталізації після критики влади

Pop Mart, китайський виробник ляльки Labubu, протягом 19-20 червня втратив майже 4 млрд доларів капіталізації після критики з боку газети Комуністичної партії Китаю.

Про це пише South China Morning Post. 

Газета “Женьмінь жибао” розкритикувала бізнес-модель компанії яка полягає у виробленні "сліпих" коробок, що приховують вміст. Це й спонукає колекціонерів до частих покупок, аби отримати бажані іграшки. Проте ймовірність знайти рідкісні товари у коробках складає всього 2%.

У газеті назвали ці товари “бізнес-пасткою”, розробленою для стимулювання повторних покупок, а також вказали про вразливість неповнолітніх, враховуючи їхній самоконтроль та психологічну зрілість, що все ще розвиваються. 

Хоча газета прямо не називала виробника Pop Mart у статті, проте акції компанії за два дні впали майже на 9%. 

Незважаючи на падіння, ринкова капіталізація компанії становить 41 млрд доларів, що більше, ніж загальна капіталізація Sanrio, Hasbro (виробника Трансформерів) та Mattel (виробника Барбі)

Читайте також: Власник ліцензій на парфуми Gucci та Burberry продає бізнес через фінансові проблеми

Акції Pop Mart з початку року зросли на 160%, а доходи у першому кварталі збільшилися на 100% у Китаї та на 480% за кордоном.