Китайський виробник іграшок Labubu втратив 4 млрд доларів капіталізації після критики влади
Pop Mart, китайський виробник ляльки Labubu, протягом 19-20 червня втратив майже 4 млрд доларів капіталізації після критики з боку газети Комуністичної партії Китаю.
Про це пише South China Morning Post.
Газета “Женьмінь жибао” розкритикувала бізнес-модель компанії яка полягає у виробленні "сліпих" коробок, що приховують вміст. Це й спонукає колекціонерів до частих покупок, аби отримати бажані іграшки. Проте ймовірність знайти рідкісні товари у коробках складає всього 2%.
У газеті назвали ці товари “бізнес-пасткою”, розробленою для стимулювання повторних покупок, а також вказали про вразливість неповнолітніх, враховуючи їхній самоконтроль та психологічну зрілість, що все ще розвиваються.
Хоча газета прямо не називала виробника Pop Mart у статті, проте акції компанії за два дні впали майже на 9%.
Незважаючи на падіння, ринкова капіталізація компанії становить 41 млрд доларів, що більше, ніж загальна капіталізація Sanrio, Hasbro (виробника Трансформерів) та Mattel (виробника Барбі)
Читайте також: Власник ліцензій на парфуми Gucci та Burberry продає бізнес через фінансові проблеми
Акції Pop Mart з початку року зросли на 160%, а доходи у першому кварталі збільшилися на 100% у Китаї та на 480% за кордоном.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації