Зіркова кампанія спрацювала: реклама з Сідні Свіні підняла акції American Eagle на 18%

Головна роль американської акторки Сідні Свіні в новій рекламній кампанії ритейлера American Eagle спричинила стрімке зростання його акцій.

Акції компанії підскочили на 18% на передринкових торгах і зросли на 7% до середини торгового дня в четвер, на наступний день після дебюту кампанії, пише Adweek.

“Sydney Sweeney Has Great Jeans” – це найбільша на сьогодні кампанія American Eagle, метою якої є позиціонування компанії як провідного бренду деніму для покоління Z.

Хоча American Eagle відмовилася розкрити точні інвестиції в кампанію, головний директор з маркетингу Крейг Броммерс повідомив, що витрати на медіа були “значно більшими”, ніж у минулих осінніх кампаніях.

american eagle 1 | 1

Вважається, що American Eagle є прикладом мем-акцій, або акцій, які набувають популярності завдяки ажіотажу в соціальних мережах. Проте цього року ритейлер зіткнувся із послабленням бізнес-показників, повідомивши про скоригований операційний збиток у розмірі 68 млн доларів у першому кварталі через вплив тарифів, браку продукції та холодної весни. 

Читайте також: Puma очікує зниження продажів і збитки за 2025 рік – акції компанії різко впали

Останніми роками American Eagle намагався завоювати покупців покоління Z кампаніями за участю тенісистки Коко Гофф, інфлюенсерки Еддісон Рей та акторки Джена Ортега.