Мережа EVA готується до виходу за кордон – Руслан Шостак

Мережа магазинів EVA готується до виходу за кордон, для чого розглядають різні країни.

Про це розповів засновник компанії Руслан Шостак в інтерв'ю Fedoriv Vlog, пише Liga.net.

У нас є плани зростання. Ми дивимося багато країн, навіть почали дивитись Індію, дивимося європейські південні країни, – розповів Шостак.

Він додав, що до кінця цього року або на початку наступного року компанія зможе сформулювати цю стратегію і починати її виконувати.

Я бачу EVA не тільки як офлайнера, а як дуже потужного онлайнера. І бачу її не тільки в країні, тому це можливо не мільярдний, а багатомільярдний бізнес", – сказав підприємець.

Щодо мережі супермаркетів Varus, яка входить до складу його корпорації Terwin, то Шостак вважає, що вона ще має великий потенціал для розширення всередині України.

35-40% продуктового ринку знаходиться в чорній зоні – це відкриті ринки, маленькі підприємці. АТБ, Сільпо, Novus – ми всі разом не з'їли навіть 70% ринку. Тобто ще є відсотки, дуже великий відсоток, – пояснив бізнесмен.

За його прогнозом, на повне освоєння внутрішнього ринку знадобиться ще близько 10 років, при цьому 5-7% залишиться в сегменті малого бізнесу, але великі мережі разом мають розібрати до 90% ринку.

Читайте також: EVA запустила новий формат “EVA поруч” – до кінця року відкриють 10 магазинів

Нещодавно компанія EVA прозвітувала про результати роботи за січень-червень 2025 року. Чистий дохід компанії склав 14,8 млрд грн, що майже на 19% більше за аналогічний період у 2024-му. Чистий прибуток сягнув 548 млн грн, сума податкових платежів – майже 2,5 млрд грн, а інвестицій – 800 млн грн.