Carrefour розглядає продаж магазинів у Польщі: хто може стати покупцем

Французька торговельна мережа Carrefour шукає покупця для своїх магазинів, зокрема для тих, що працюють за франшизами – Carrefour Market, Carrefour Express та Globi.

Про це повідомляє Franczyzy w Handlu з посиланням на французькі ЗМІ.

На кінець другого кварталу мережа мала 768 магазинів у Польщі, включно з 95 гіпермаркетами, 148 супермаркетами, 7 дисконтними магазинами (Supeco) та 518 мінімаркетами (переважно Carrefour Express). Порівняно з попереднім кварталом, мережа скоротилася на один супермаркет та вісім мінімаркетів. Варто зазначити, що лише кілька років тому вся мережа Carrefour налічувала приблизно 950 магазинів у Польщі.

Carrefour спільно з банком JP Morgan відкрила data room – середовище, в якому потенційні інвестори можуть переглянути повний набір конфіденційної інформації про компанію та її активи. Про це повідомило французьке видання La Lettre, вказавши, що французи планують продаж усіх 800 магазинів у Польщі, а також операцій з управління 40 торговельними центрами.

Раніше повідомлялося, що Carrefour проводить глибоку реструктуризацію свого бізнесу в Польщі. Компанія планувала закриття 26 магазинів та скорочення понад 300 працівників. Було проведено аудит рентабельності, розпочато зменшення торгових площ та перебудову окремих об’єктів. Carrefour пояснює ці дії необхідністю адаптації до "нової ринкової реальності".

Портал Wiadomościhandlowe.pl звернувся за коментарем до Carrefour Polska.

На півдорозі реалізації стратегічного плану Carrefour 2026 та у відповідь на зміну ринкових умов Carrefour розпочала перегляд свого бізнес-портфеля, який охоплює всі напрями діяльності та організаційні моделі. У зв’язку з триваючим процесом ми не коментуємо ринкові чутки, – відповіли у компанії.

Член правління Blackpartners Миколай Ліпінський вважає, що показники Carrefour у Польщі середні порівняно з іншими ринками.

У мене складається враження, що польська філія не повністю встигає за змінами у споживчій сфері в країні, чим скористалися Lidl, Biedronka та Żabka, – зазначив Ліпінський.

Він вважає, що "розпад" мережі є єдиним можливим сценарієм, і, ймовірно, гіпермаркети Carrefour перейдуть до Auchan або Kaufland, а франчайзингові магазини – до Biedronka.

Читайте також: Співвласник Fozzy Group став франчайзі мережі Carrefour у Польщі: що відомо

На початку серпня цього року мережа Biedronka, що належить португальській групі Jeronimo Martins, заявляла, що готова розглянути придбання частини магазинів Carrefour у Польщі.