Співвласник Fozzy Group став франчайзі мережі Carrefour у Польщі: що відомо

Співвласник одної з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group Володимир Костельман став франчайзі одного з супермаркетів мережі Carrefour у Польщі, для чого створив окрему компанію.

Наприкінці 2023 року у Варшаві зареєстрували нову компанію – Idkfa Idclip. Серед співвласників Fozzy Holdings Limited, пише Forbes.

У її власності є один торговий обʼєкт, з’ясувало за півтора року польське галузеве видання Wiadomosci Handlowe. Це супермаркет французького ритейлера Carrefour у Познані.

Компанія Idkfa Idclip є франчайзі французької мережі, але не “на стандартних умовах”, стверджують журналісти Wiadomosci Handlowe. 

“Сільпо” виступає у цьому проєкті переважно як фінансовий інвестор, – каже у коментарі польському виданню CSCO у Fozzy Group Мачей Гавронскі.

Про компанію Idkfa Idclip

Idkfa Idclip зареєстрована у Варшаві у вересні 2023 року, йдеться у виписці з Крайового судового реєстру станом на листопад 2024 року. Адреса її реєстрації співпадає з адресою “Асоціації українського бізнесу у Польщі”. 

Акціонерами компанії вказані Мачей Гавронскі і Fozzy Holdings Limited. Один з приватних польських реєстрів Rejestr.io прямо вказує, що бенефіціар Idkfa Idclip – Володимир Костельман. 

Гавронскі володіє 10% компанії, а Fozzy Holdings Limited – 90%. До Fozzy Group Гавронскі 20 років працював менеджером на різних посадах в одній з найбільших ритейл-мереж Польщі Biedronka, йдеться на його сторінці Linkedin.

Основним видом діяльності компанії є “роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах з переважанням харчових продуктів, напоїв та тютюну”. Фінансову звітність Idkfa Idclip за останні два роки не публікувала. 

Магазин Carrefour Market, франчайзі якого стала Idkfa Idclip, працював там з 2017 року, що випливає з даних Google Maps. Формат Carrefour Market створений для покупки франшизи у великих містах та у селах.

Площа такого магазину – від 400 до 1500 кв. м. Початковий капітал для франчайзі у такі супермаркети складає “кілька сотень тисяч злотих”, казав у грудні 2024 року виданню Franchising.pl керівник з продажу франшиз Carrefour Polska Войчех Сипень. 

Спроба вивести “Сільпо” у Польщу

“Сільпо” почав шукати можливості виходу у Польщу у 2022 році, писав у березні 2023 року Forbes Ukraine, коли компанія шукала там торгові площі. 

Рішення Fozzy Group дивитися на Польщу і шукати можливості прийнято, – казав колишній експерт консалтингової компанії з нерухомості “Colliers International Україна” Ігор Заболоцький. – І вони цим займаються. 

Паралельно із пошуком приміщень у “Сільпо” думали над новими форматами, один з яких – pop-up. 

Видання Wiadomosci Handlowe з посиланням на свої джерела зазначає, що Fozzy Group все ще зацікавлена в нашому ринку. 

Вони придивляються, шукають площі, але чогось конкретного зараз немає, – каже співрозмовник Forbes Ukraine на умовах анонімності.

В пресслужбі Fozzy Group цю тему не прокоментували.

Читайте також: Понад 50 заявок від стартапів: чому Fozzy Group розвиває акселераційну програму?

Мачей Гавронскі на питання Forbes Ukraine у Linkedin на момент публікації тексту не відповів.