Продажі декоративної косметики в EVA на 35% перевищили довоєнні – що купують українці

Українці купують косметику та парфуми більше, ніж до повномасштабної війни. Зокрема, продажі декоративної косметики в мережі магазинів EVA більш ніж на третину перевищують рівень довоєнного 2021-го.

Про це в інтерв'ю Liga.net розповіла виконавча директорка мережі магазинів EVA Ольга Шевченко.

Крім цього, Ольга Шевченко відзначила зростання продажів парфумерії аж на 26%. Також зростає категорія товарів догляду за обличчям та тілом, хоч і більш помірно.

Значною мірою це – результат системної роботи з категоріями. Зокрема, ми активно наповнюємо асортимент якісними продуктами в доступному ціновому сегменті, - зазначає виконавча директорка. 

Щодо маркетплейсу, який є головним проєктом компанії на найближчий час, трійка категорій за продажами виглядає так:

  • парфумерія;
  • догляд за обличчям і тілом;
  • товари з догляду за дітьми (сповивання, гігієна малюків). 

За підсумками дев’яти місяців 2025 року частка онлайну в продажах – понад 15%, надалі ритейлер хоче наростити її до 20%.

Нещодавно компанія додала на маркетплейс категорії Kids, Pets і Home, їхня частка у загальних продажах сайту сягнула 35%.

Причому, як я раніше говорила, з Pets ми – на початку шляху. Але динаміка приросту в цій категорії найбільша – зростання х2. Щодо темпів зростання категорій Kids & Home, маємо показник понад 45%, - зазначає Шевченко.

Читайте також: Ольга Шевченко, EVA: про роботу під час війни, розвиток e-commerce, нові формати та інше

За словами Шевченко, у напрямах Kids і Home компанія наразі – лідер. Тож логічним розвитком для EVA було розширення цих категорій (Kids & Home) з метою 100% закриття потреби для клієнта.