Частка закритих магазинів одягу в московських ТЦ сягнула майже 40%
За дев’ять місяців 2025 року кількість нових брендів скоротилася майже на 40%, а до кінця року впаде вдвічі.
Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки.
Російський ритейл занурюється в кризу – за дев’ять місяців 2025 року кількість нових брендів скоротилася майже на 40 %, а до кінця року впаде вдвічі. Через обвал купівельної спроможності, зростання орендних ставок і проблеми з кредитами розвиток fashion-ринку фактично зупинився, - йдеться у повідомленні.
Так, протягом січня-вересня у країні-агресорці з’явилося лише 27 нових брендів, що вдвічі менше, ніж торік.
Масово закриваються магазини косметики, нових взуттєвих брендів немає взагалі, а частка закритих магазинів одягу в московських ТЦ досягла 38%.
За даними відомства, більшість нових брендів у росії тепер іде в онлайн, адже відкрити офлайн-магазин стає розкішшю.
Читайте також: У росії хочуть ввести податок на іноземні товари, що продаються на маркетплейсах
Ринок зможе поступово відновлюватися лише за умови стабілізації економіки та зниження кредитних ставок. Подібна ситуація спостерігалась у 2015 році — тоді на відновлення роздрібної торгівлі знадобилося майже три роки.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

