Частка закритих магазинів одягу в московських ТЦ сягнула майже 40%

За дев’ять місяців 2025 року кількість нових брендів скоротилася майже на 40%, а до кінця року впаде вдвічі.

Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки.

Російський ритейл занурюється в кризу – за дев’ять місяців 2025 року кількість нових брендів скоротилася майже на 40 %, а до кінця року впаде вдвічі. Через обвал купівельної спроможності, зростання орендних ставок і проблеми з кредитами розвиток fashion-ринку фактично зупинився, - йдеться у повідомленні.

Так, протягом січня-вересня у країні-агресорці з’явилося лише 27 нових брендів, що вдвічі менше, ніж торік.

Масово закриваються магазини косметики, нових взуттєвих брендів немає взагалі, а частка закритих магазинів одягу в московських ТЦ досягла 38%.

За даними відомства, більшість нових брендів у росії тепер іде в онлайн, адже відкрити офлайн-магазин стає розкішшю.

Читайте також: У росії хочуть ввести податок на іноземні товари, що продаються на маркетплейсах

Ринок зможе поступово відновлюватися лише за умови стабілізації економіки та зниження кредитних ставок. Подібна ситуація спостерігалась у 2015 році — тоді на відновлення роздрібної торгівлі знадобилося майже три роки.