Мережа “Техно Їжак” змінює лого та назву магазинів – деталі

Мережа магазинів електроніки “Техно Їжак” презентувала масштабний ребрендинг. Вперше за 14 років бренд повністю оновив свій візуальний стиль, філософію та точки продажу.

Як повідомляють УРТЦ в пресслужбі компанії, у центрі ребрендингу знайомий аудиторії символ – їжак, який оновився, але зберіг харизму та впізнаваність, став сучасним і динамічним.

yizhak 1 scaled | 1

Окрім візуального оновлення у мережі відбулися структурні зміни: магазини перейменують на “Їжак”, натомість острівці у ТРЦ залишаться під назвою “Техно Їжак”.

Замість звичного блакитного на новому лого яскраво-зелений колір, символ енергії та руху, а блискавка підкреслює швидкість і технологічність.

Скажемо щиро: це був нелегкий шлях для нас. Пішло багато часу та суперечок, ітерацій та доповнень. Але ми навіть і уявити не могли, що це так спрацює. Новий їжак вдихнув нову енергію у бренд, а змінена айдентика підвищила впізнаваність, – зазначає Олексій Гулий, засновник бренду “Техно Їжака”.

ti 1 | 2

Читайте також: Тривалість тривог під час роботи ТЦ в жовтні знизилася після стрибка у вересні (дослідження)

Ребрендинг мережа розробила в партнерстві з артдиректоркою Натою Вовк. Разом із логотипом “Техно Їжак” змінили оформлення острівців і магазинів, уніформу, пакування та мерч.