Як пройшла перша українська маркетинг-премія для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS 2025 (фотозвіт)
Українська Рада Торгових Центрів 20 листопада провела дебютну церемонію нагородження першої в країні маркетинг-премії для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS 2025.
На урочистому заході у концептуальному барі HRAM зібралися представники української бізнес-спільноти та інші важливі гості. В рамках події пройшла панельна дискусія з представниками членів журі, благодійний аукціон для збору коштів на потреби 112-ої, 72-ої, 59-ої бригад та 5 окремого батальйону, і звісно, нагородження найкращих кейсів.
УРТЦ пропонує фотозвіт з особливої події у своєму матеріалі та розповідає, як пройшов вечір.
Панельна дискусія
На початку вечора відбулася панельна дискусія на тему “Маркетинг воєнного часу: бути чи не бути?”. Модератором виступили голова Української Ради Торгових Центрів Максим Гаврюшин та СМО агенції Promodo і член колегії суддів Валерія Лавська.
Участь в обговоренні взяв Річард Холвард, член журі премії та засновник престижного європейського конкурсу CEEQA. Решта членів журі записали відповіді на головні питання дискусії.

Крім цього, до обговорення долучилися СЕО MTI Сергій Бадрітдінов, СЕО ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива та СЕО компанії Arricano в Україні Анна Чуботіна.

Серед гостей премії можна було побачити представників ТОПових українських ТРЦ, не лише компаній-учасників, а й тих, хто прийшов подивитися на перший досвід української-маркетинг премії та скористатися нагодою унікального нетворкінгу.
Благодійний аукціон
Підтримати учасників та подякувати за соціальну відповідальність українського бізнесу приїхав генерал-лейтенант ЗСУ та Герой України Сергій Наєв. Генерал Збройних сил виголосив вітальне слово та представив декілька унікальних лотів для благодійного аукціону. Кошти, зібрані з продажу лотів, будуть спрямовані на потреби 112-ої, 72-ої, 59-ої бригад та 5 окремого батальйону.

Герой України, генерал-лейтенант Сергій Іванович Наєв
Нагородження
Звісно, головною подією вечора стало нагородження переможців у чотирьох номінаціях: Creative of the Year, Best Social Media Campaign, Tactical Activation, Corporate Social Responsibility. Перелік усіх переможних кейсів та бали, які вони набрали, можна переглянути за посиланням.
Призери отримали дизайнерські статуетки за проєктом українського скульптора Євгена Примаченко та подарунки від партнерів заходу.

У категорії Best Social Media Campaign нагороди вручав партнер компанії Park System Станіслав Леба:
Номінантів у категорії Corporate Social Responsibility нагороджував співвласник компанії "Сонячні Системи" Святослав Марков:
Однак в рамках цієї номінації була ще одна, особлива нагорода. Компанія JYSK відзначила кейс Victoria Gardens нагородою The Human Touch Award by JYSK: "За надихаючу єдність та турботу через дії". Статуетку вручила директорка з розвитку компанії Олександра Негода:

Переможців у номінації Tactical Activation нагороджував Олег Котик, комерційний Директор "Вісен Україна":
Нагороди у номінації Creative of the Year вручали одразу два члени журі: Валерія Лавська (СМО Promodo) та Річард Холвард (засновник CEEQA):

На жаль, у одному матеріалі неможливо зібрати усі моменти вечора, ваші посмішки та нагороди. Тож усі фото з UCSC MRKTNG AWARDS 2025 пропонуємо переглянути та завантажити за посиланням: https://lnnkph.gallery.photo/gallery/ucsc/
Зустрінемося у 2026 році!
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

