У Дніпрі відкрилась EVA BEAUTY в ексклюзивному концепті (фото)
Мережа EVA 28 листопада відкрила перший у Дніпрі магазин формату EVA BEAUTY, інтер’єр якого прикрасили роботи сучасних українських художниць.
Про це УРТЦ розповіли у пресслужбі ритейлера.
Новий простір краси, що розташований на просп. Дмитра Яворницького, 55, став четвертим магазином елітного формату в мережі.
У торговому залі площею 453 кв. м представлено близько 20 000 товарів: засоби для догляду за обличчям і тілом; професійні продукти для волосся та стайлінгу; декоративна косметика, парфумерія, дерматокосметика, трендові корейські продукти; б’юті-гаджети.
Серед брендів – L'Oreal Professionnel, Kerastase, TIGI, Alfaparf, Collistar, Payot, Arnaud Paris, CosDeBaha, Skin1004, Baylis & Harding, Le Sultan De Saba, Maison Maїssa, Freevola, Artdeco та інші. У Дніпрі вперше представлені Redken (професійні засоби для фарбування та догляду за волоссям), а також парфуми від Jennifer Lopez, Sarah Jessica Parker та Birholz.
Особливий акцент зроблено на сервісах тестування та індивідуального підбору засобів.
Засоби декоративної косметики можна протестувати фізично, приміряти віртуально за допомогою AR-дзеркала VISUAL by EVA або підібрати з візажистом, отримавши експрес-макіяж. Для клієнтів, що купують подарунки, передбачена зона безкоштовного пакування, а для відвідувачів з дітьми – розважальний куточок.
Торговий зал нового магазину оформлений спеціально створеними ілюстраціями художниці Кріс Цвенгер. Доповнюють інтер’єр картини сучасної української художниці Notuko (Наталки Брічук): The Abduction of Europa, Artemida, Flower та Birds. Центральна тема її творчості – жіноча ідентичність, сила та прагнення до незалежності.
У роботах Notuko присутні чуттєвість, ніжність і водночас сила – риси, які ми вкладаємо в образ української жінки та в бренд EVA BEAUTY. Ми прагнемо, щоб наші гості отримували цілісний емоційний досвід. Формат побудований навколо краси, що виходить за межі традиційного розуміння індустрії, навколо ідеї натхнення та самовираження. А мистецтво – універсальна мова цих цінностей, – прокоментувала директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька.
Читайте також: Онлайн-ритейлер Makeup запустив власного ШІ-асистента
Вона додала, що компанія прагне, аби EVA BEAUTY стала простором, що дозволяє відійти від буденності, зануритися у відчуття натхнення та внутрішньої гармонії, з яких народжується справжня краса.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

