Польська мережа Biedronka отримала багатомільйонний штраф за обман покупців

Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів у Польщі (UOKiK) оштрафувало компанію Jeronimo Martins Polska, власника мережі Biedronka, на майже 105 млн злотих (24, 72 млн євро).

Про це повідомляється на сайті UOKiK.

Як зазначається, Biedronka вводила покупців в оману під час своїх рекламних кампаній "Спеціальна середа" та "Середа на День святого Валентина" у 2024 році.

Покупців заохочували купувати певні товари, за які вони отримували "100% повернення коштів за ваучером". Однак, як виявилося, споживачі не могли використовувати його для наступних покупок будь-якого товару, як про це свідчило рекламне гасло. Щоб скористатися ваучером, потрібно було зробити додаткові покупки із зазначеної продавцем категорії та витратити певну суму.

Промокомунікація упускала ключові умови, створюючи у споживачів помилкове враження, що товари можна отримати "безкоштовно", а ваучер є "подарунком", заявив президент UOKiK Томаш Хростни.

Вибір рекламного контенту та спосіб його подання не повинні вводити споживачів в оману. Маркетингові повідомлення повинні містити найважливішу інформацію з точки зору споживачів, щоб їм не доводилося самостійно до неї звертатися. Підприємства зобов’язані повідомляти цю інформацію своєчасно, чітко та однозначно, – додав Хростни.

Читайте також: Польський уряд розглядає можливість придбання Carrefour Polska

Внаслідок цього, президент UOKiK наклав штраф на Jeronimo Martins Polska у розмірі майже 105 млн злотих за порушення колективних інтересів споживачів. Рішення не є остаточним, і компанія може подати апеляцію до суду.