Кожна четверта – імпульсивна: які покупки робили українці під час Чорної п’ятниці
Близько 67% українців у Чорну п’ятницю робили покупки заплановано, водночас 25% — імпульсивно. Стать покупців розподілилася майже порівну, а найактивнішими стали категорії 34-45 років.
Про це УРТЦ повідомила пресслужба групи Meest. Компанія провела опитування, в якому взяли участь понад 1300 респондентів.
Хто купував на Чорну п’ятницю
Згідно з дослідженням, стать покупців розподілилася майже порівну: близько 54% опитаних — чоловіки, 46% — жінки. За віком найактивнішими стали категорії 34-45 років (39%) та 45+ (37%). Решта — молода аудиторія віком 18-34 роки.
Лідери за регіонами були Київ та Київська область (32%), Львівська (10%), Дніпропетровська (9%), Одеська (8%), Харківська (7%) області; решта припадає на інші регіони.
Загалом у цьогорічних розпродажах взяли участь понад 90% респондентів. З них близько 67% робили покупки заплановано, 25% — імпульсивно.
Переважна більшість покупців здійснила покупки в цей період, участь у розпродажах взяли представники майже всіх вікових груп. Статистика показує, що цього року споживачі краще підготувалися до акцій, але знижки все ще мають суттєвий вплив на їхню поведінку, про що свідчить висока кількість імпульсивних покупок, — зазначають у пресслужбі Meest.
Що купували та скільки витратили
Найпопулярнішими категоріями товарів на Чорну п’ятницю стали одяг (47%) та електроніка (40%). Попит також мали косметика (30%), взуття (26%) та аксесуари (20%), вітаміни та БАДи (12%), спортивні товари (9%), інструменти (8%) та автозапчастини (5%).
Найактивнішими покупцями стали люди з доходом 20 000-30 000 грн (33%). Дві інші великі групи — споживачі з доходом 10 000-20 000 грн (25%) та до 10 000 грн (23%). А приблизно кожен п’ятий опитаний має дохід понад 50 000 грн.
Найпоширеніший чек становить 1000-4000 грн — на таку суму купили товарів близько третини опитаних. Водночас 13,5% витратили понад 20 000 грн.
Де купували
Серед респондентів опитування найпопулярнішими українськими інтернет-магазинами під час Чорної п’ятниці стали:
- Rozetka — 22.25%
- Prom.ua — 13.35%
- Епіцентр — 11.52%
- Comfy — 8.64%
- MakeUp — 5.50%
- Алло — 4.45%
- OLX — 3.14%
- Intertop — 2.88%
- Shafa — 2.36%
Серед іноземних онлайн-майданчиків українці частіше купували на:
- AliExpress — 15.00%;
- Sinsay — 11.50%;
- Temu — 9.25%;
- Amazon — 7.25%;
- Notino — 6.50%;
- iHerb — 5.50%;
- EBay — 4.75%;
- Reserved — 4.25%;
- H&M — 13.50%;
- ZARA — 3.25%.
Читайте також: Кожен п’ятий польський інтернет-магазин вже продає в Україну (дослідження)
*Довідка. Meest Group — українська міжнародна логістична група компаній, що об’єднує Meest ПОШТА, Meest Shopping, Meest Cargo, Meest China, Meest Europe, Meest Asia, Meest USA та Meest Canada. Компанія заснована підприємцем Ростиславом Кісілем і вже понад 36 років працює на ринку поштово-логістичних послуг у сегменті B2С та B2B. Meest дозволяє надсилати посилки у понад 70 країн світу в Північній та Південній Америці, Європі, Азії та Африці.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

