H&M відкрив новий магазин у театральній концепції в Сеулі (фото)
Шведський бренд H&M відкрив новий триповерховий магазин у Сеулі, який було реконструйовано архітектурним бюро SKYnoa.
Фасад магазину оформлено у вигляді хвилястих скляних штор, що імітують театральну завісу.

Основна дизайнерська концепція отримала назву "Сцена для всіх і одного". Вона символізує те, що кожен відвідувач, заходячи до магазину, стає головним героєм власної модної історії.
Вхід до магазину оформлений у вигляді амперсанда — частини логотипа бренду, що підкреслює поступовий перехід H&M до формату лайфстайл-бренду преміальнішого рівня. Усередині покупців зустрічають червоні сходи, що нагадують антракт у театрі.

Кожен поверх магазину відкриває новий етап "театральної подорожі".
Перший поверх нагадує гнучку сцену з ретельно відібраною колекцією товарів та арт-об’єктом у вигляді переосмисленої дорожньої огорожі. Другий поверх оформлений як лабіринт із великими екранами та підвісною художньою інсталяцією. Третій - має більш класичний формат із меблями з дерева та сталі.

Читайте також: Рекламу Nike, Lacoste і Superdry заборонили у Британії через грінвошинг
Особливою деталлю став тематичний сад позаду магазину з елементами автомобільної стилістики — відсилання до минулого району, який колись був осередком автомайстерень.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

