Adidas робить ставку на США: як бренд планує випередити Nike

Німецький спортивний бренд Adidas робить ставку на завоювання частки ринку США, де його головний конкурент Nike переживає період спаду.

Про це повідомляє Reuters.

Невизначеність щодо того, чи відновиться споживчий попит у Китаї, змусила багато брендів, у тому числі в секторі розкоші, більше зосередитися на американських покупцях як на рушійній силі зростання.

Генеральний директор Бйорн Гульден змінив ситуацію в Adidas після того, як бренд розірвав зв'язки з репером Ye і відмовився від прибуткової лінії кросівок Yeezy в жовтні 2022 року. Акції Adidas зросли на 160% з моменту оголошення про його призначення наступного місяця.

Інвестори очікують, що Гульден пояснить, як Adidas продовжуватиме відвойовувати частку ринку у Nike, одночасно відбиваючись від нових брендів спортивного одягу, таких як On Running та Hoka, коли 5 березня повідомить про результати компанії за рік.

Частка Nike на світовому ринку спортивного одягу впала до 14,1% минулого року з 15,2% у 2023 році, згідно з даними GlobalData. Частка ринку Adidas зросла до 8,9% з 8,2%, а також збільшилася частка New Balance, On Running та Hoka.

Аналітики UBS зазначають, що європейським брендам історично важко конкурувати в Сполучених Штатах, а Північна Америка останнім часом для Adidas була аутсайдером.

Північноамериканські продажі німецької компанії Adidas, які впали на 7% у третьому кварталі порівняно з попереднім роком, ще не повністю відновилися після закриття лінії Yeezy, яка була популярною у США.

Загалом продажі Adidas зросли на 19% у кварталі, що завершився 31 грудня, і на 12% за 2024 рік в цілому, тоді як продажі Nike впали на 9% в останньому кварталі, що завершився 30 листопада минулого року.

Різниця між зростанням Adidas і Nike зараз величезна, - сказав Томас Йоккель, портфельний менеджер Union Investment, який володіє акціями Adidas.

Він додав, що загальні продажі Adidas повинні продовжувати зростати щонайменше на 10% щорічно, поки Nike бореться з труднощами.

Adidas орієнтується на американських споживачів, нещодавно розпочавши співпрацю з лос-анджелеським лейблом Sporty & Rich, який, за словами компанії, був натхненний “колегіальною американщиною”, а також випустивши нові кросівки Superstar 92 з американським музикантом і дизайнером Фаррелом Вільямсом.

Читайте також: “Всі” зацікавлені у Versace: чи стане Prada новим власником бренду?

Аналітики також зазначають, що Adidas значно збільшує свою частку ринку в США в роздрібній торгівлі спортивними товарами, завдяки франшизі Terrace (Samba, Gazelle), яка демонструє високі продажі за повною ціною протягом усього сезону.