АЛЛО забезпечила роботу 47 магазинів у 23 містах під час блекаутів

Національний маркетплейс АЛЛО забезпечив безперебійну роботу під час тимчасового відключення електроенергії у майже 50 шоурумах та точках видачах мережі.

Компанія облаштувала магазини зарядними станціями, автономним освітленням та wi-fi модемами. Це дозволяє працювати в будь-який час, а також приймати будь-які платежі — як готівкою, так і карткою. В магазинах мережі АЛЛО клієнти можуть придбати павербанки, зарядні станції та іншу техніку для облаштування автономних джерел енергії у себе вдома.

Автономні магазини АЛЛО, що працюють у блекаут, наразі є у 23 містах у 12 областях України: у Волинській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Сумській, Харківській, Хмельницькій та Чернігівській областях. Зокрема, знайти працюючий магазин можна у Києві, Харкові, Запоріжжі, Вишневому, Одесі, Сумах та інших містах. Перелік магазинів, що працюють у блекаут, збільшується та оновлюється щотижня, невдовзі їх стане близько 170.

АЛЛО забезпечила роботу 47 магазинів у 23 містах під час блекаутів

Повний перелік міст та магазинів з адресами можна перевірити на сторінці. Перелік магазинів збільшується кожен день. Інформація також доступна на сайті під час вибору точки видачі для отримання онлайн замовлення.

«Ми дбаємо про комфорт наших клієнтів — щоб через вимкнення світла нікому не доводилось довго очікувати свою покупку, — зазначив Микола Астапов, директор із розвитку та форматів АЛЛО. — Також, із найпершого дня енергокризи, всі магазини групи компаній АЛЛО продовжують працювати в режимі заощадження електроенергії. Усі девайси з високим рівнем споживання електрики відключені: вивіски, екрани, частина освітлення у торговельному залі, смартфони, телевізори та всі товари у магазинах».

Від початку воєнного вторгнення росії в Україну ГК «АЛЛО» відновила роботу близько 280 магазинів з 340, які працювали до війни. До мережі групи входять шоуруми під брендами АЛЛО Мах та АЛЛО, Mi Store та магазини під брендами телеком-операторів.

Читайте також: Продажі ліхтарів та рацій на маркетплейсі АЛЛО зросли у кілька разів