Amazon запускає аналог Temu в Європі

Американський онлайн-ритейлер Amazon запускає нову платформу Haul на європейському ринку для боротьби з китайськими Temu та Shein.

Клієнти у Великій Британії стануть першими європейцями, які отримають доступ до платформи дешевих китайських товарів. 

Haul пропонує широкий асортимент у таких категоріях, як мода, товари для дому та спосіб життя, причому більшість товарів коштують менше 10 доларів. 

Це можливо завдяки тому, що товари постачаються безпосередньо з Китаю, що, з іншого боку, означає, що терміни доставки довші (близько двох тижнів), ніж зазвичай у випадку з Amazon.

Нова послуга наразі доступна у пробному режимі для вибраної клієнтської бази у Великій Британії. Повний запуск заплановано на найближчі тижні.

Amazon тестує цю концепцію у США з листопада 2024 року та розглядає її як ключову частину своєї глобальної стратегії зростання на 2025 рік. 

Читайте також: Amazon вперше за 20 років оновив логотип та провів ребрендинг

Хоча Amazon ще не оприлюднив конкретні дати, ЗМІ вказують на те, що Haul може бути запущений в інших країнах Європи до кінця цього року.

Retail Detail