Американська корпорація продала німецький бренд Jack Wolfskin китайцям

Американський спортивний гігант Callaway продав німецький бренд одягу для активного відпочинку Jack Wolfskin китайській групі Anta Sports.

Очікується, що угоду на 290 млн доларів буде закрито наприкінці другого або на початку третього кварталу 2025 року, зазначається у пресрелізі.

За словами генерального директора Чіпа Брюера, продаж компанії дозволить Callaway зосередитись на своєму основному бізнесі.

Раніше китайська корпорація вже придбала фінську компанію Amer Sports.

*Довідка про компанії

Callaway – американський виробник спортивного обладнання, одягу та аксесуарів, що здобув популярність завдяким своїм ключкам для гольфу. У 2019-му компанія придбала Jack Wolfskin за 476 млн дол.

Anta Sports Products є найбільшим акціонером Amer Sports, материнської компанії Arc'teryx, Wilson та Salomon, а також власником магазинів брендів Anta, Fila, Descente, Kolon Sport та Amer Sports на китайському ринку.

Читайте також: Не пропорацював і року: найбільший ритейлер в рф закриває новий бренд через економічні труднощі

Jack Wolfskin було засновано в Німеччині у 1981 році. Бренд пропонує одяг для активного відпочинку, спортивне спорядження та аксесуари, відомий, зокрема, завдяки фірмовій технології Mosquito Barrier, тобто курткам із протимоскітною структурою.

У 2025 році компанія Jack Wolfskin планує досягти обсягу продажів у розмірі 325 млн євро та скоригованого показника EBITDA у розмірі 12 млн євро.