Благодійний маркет “Кураж” та monobank запускають спільний проєкт – деталі

Київський благодійний маркет “Кураж” та monobank готують спільний проєкт — перформанс-павільйон без барʼєрів “КИТ”.

Про це повідомила засновниця “Куражу” Альона Гудкова.

“КИТ” — це вихід за рамки, зокрема наші власні. Це експерименти з форматами, простором, змістом. Ми будемо перформити свої події, події в колаборації з іншими, запрошені події, що варті уваги і які звучать в унісон з нашими цінностями та баченням культурного майбутнього України, — написала Гудкова.

Головним партнером створення “КИТА” став monobank. Завдяки ньому у павільйоні буде ремонт, безбар’єрність, нові вікна, комфортна посадка і вхід, що надихатиме ще з порога. 

Логотипом проєкту, який створила креативна агенція Banda, став життєрадісний китовий хвіст, що крокує розкривши обійми. 

Скоро “КИТ” оживе — наповниться подіями, колабораціями, енергією міста. Скоро він з’явиться на афішах поруч із найгучнішими проєктами, — додала Гудкова.

Читайте також: “Таємні бокси” від столичних закладів: monobank запускає новий проєкт

Назва проєкту була обрана через те, що кит — велична й розумна істота, що фільтрує хаос і залишає лише суть, це ідеальна метафора павільйону, це повага до Київського Кита — скульптури, що живе по сусідству та єдина форма, здатна вмістити всі амбіції, плани та культурні події проєкту.