Burberry оголосила про скорочення 1,7 тис. робочих місць на тлі збитків

Британський модний дім Burberry повідомив про збитки за попередніми результатами за рік і попередив, що до 2027 року скоротить 1700 робочих місць.

Продавець предметів розкоші повідомив про операційний збиток у розмірі 3 млн фунтів стерлінгів за 52 тижні, що закінчилися 29 березня, порівняно з прибутком у 418 млн фунтів стерлінгів роком раніше. Продажі також впали на 17% до 2,5 млрд фунтів стерлінгів у річному обчисленні за цей період.

Роздрібні продажі в останньому кварталі впали на 6% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а продажі всієї групи впали на 12% за рік.

Burberry попередив, що може скоротити 1 700 робочих місць до 2027 року в межах загальнофірмової програми скорочення витрат, спрямованої на підтримку розвитку компанії.

У компанії заявили, що її план реорганізації дозволить заощадити додаткові 60 млн фунтів стерлінгів до 2027 фінансового року та підкріпить її план щодо економії коштів на 100 млн фунтів стерлінгів на рік.

Наші клієнти реагують на нашу позачасову британську брендову ідею класу люкс. З покращенням настроїв щодо бренду ми збільшимо частоту та охоплення наших кампаній, коли наші осінні та зимові колекції надходитимуть до магазинів, - зазначив генеральний директор Burberry Джошуа Шульман.

За його словами, компанія все ще перебуває на ранніх стадіях відновлення, проте найкращі дні Burberry попереду.

Читайте також: Спадщина як стратегія: як Burberry та Fendi підкорюють пошукові рейтинги

Минулого місяця Burberry розпочав пошуки нового очільника компанії. Бренд співпрацює з хедхантерами, щоб знайти наступника Джеррі Мерфі, який очолював компанію з 2017 року.

Retail Gazette+