Через ціну – нерелевантно: як українські бренди конкурують з міжнародними фешн-гігантами
Сьогодні український ритейл стикається з багатьма проблемами, зокрема брендам доводиться конкурувати з міжнародними гравцями, які виграють за рахунок нижчої ціни. Крім того, відчувається дефіцит кадрів і тиск зростання виробничих витрат.
Як компаніям оптимізувати свою діяльність, аби не втратити клієнтів, розповіла засновниця бренду одягу One By One Лідія Сметана в коментарі кореспондентці Новини.LIVE на "Форумі підприємців 2025" від Forbes.
Цінова конкуренція між брендами
В Україну поступово повертаються іноземні бренди. Зокрема магазини іспанської групи Inditex, до якої входять бренди Zara, Bershka, Massimo Dutti, приваблюють споживачів відносно низькими цінами, якщо порівнювати з одягом вітчизняного виробництва. Конкуренція посилюється, тож українські бренди мають зацікавлювати потенційних клієнтів.
Великі гравці вже повертаються на ринок України і досить жорстко конкурують з нами ціною. Але ми бачимо для себе великий плюс, бо вони генерують трафік в ТРЦ. Наша конкурентна перевага — атмосфера і якість товару. Ми намагаємося зробити кожну покупку максимально особливою, — зауважила Лідія Сметана.
За її словами, український бізнес має знаходити свої сильні сторони та розуміти, що конкурувати з гравцями через ціну — нерелевантно в умовах повномасштабної війни. Потрібно запам'ятатися клієнту, аби він повертався в магазини та обирав саме ваш бренд.
Яких фахівців шукають бренди
Як зазначає Сметана, сьогодні дефіцит кадрів великий. Найважче знайти хороших маркетологів, які поєднуватимуть в собі системність і креативність. Вони повинні працювати над впізнаваністю бренду і притягувати людей у магазини.
Брендам важко виживати в умовах постійного зростання курсу долара і євро, швидких темпів інфляції тощо. Кожного місяця збільшуються як логістичні витрати, так і видатки на зарплати працівників. Оренда приміщень теж не стоїть на місці.
Ми для себе зрозуміли, що будемо оптимізувати внутрішні процеси в компанії за рахунок більш якісного прорахування виробничих партій, але тільки не за рахунок якості. Бо якщо ти один раз зменшиш вимоги до якості, повернутися до показників не вийде, зате буде втрата довіри покупців, — сказала спікерка.
Читайте також: Комунікація воєнного часу: як брендам не втратити довіру в дні болю
З її слів, у планах One By One найближчим часом — оптимізація процесів виробництва та більш якісні розрахунки, що допоможе протриматися на плаву в умовах зростаючої конкуренції.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

