Glovo запустив власну “соцмережу” в Україні: як вона працює
Сервіс доставки Glovo запускає нові функції для користувачів в Україні. Відтепер у застосунку можна додавати друзів, обмінюватись рекомендаціями та створювати персональні списки улюблених замовлень.
Glovo став першим багатокатегорійним застосунком у сфері швидкої доставки, який надихнувся можливостями взаємодії користувачів соціальних мереж і впровадив нові функції у свою платформу, розповіли УРТЦ в пресслужбі компанії.
Компанія запустила оновлення Glovo Next, яке пропонує користувачам додавати друзів, ділитися з ними рекомендаціями та створювати тематичні списки улюблених ресторанів та страв під різні приводи.
Glovo Next допомагає користувачам приймати рішення. Люди охочіше довіряють рекомендаціям друзів, тому можливість бачити їхню активність у застосунку спрощує процес вибору. Ви бачите, які ресторани та страви обирають друзі, тому легше наважуєтесь на відкриття нових для себе закладів, — коментує Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.
Нові функції допоможуть користувачам дізнаватись про нові заклади, орієнтуючись на досвід друзів. Крім того, функцію Picks ("Вибране") користувачі можуть використовувати не лише, щоб вподобати знайомі ресторани, але й щоб додавати у списки те, що хочуть спробувати найближчим часом, або повторити замовлення, не витрачаючи час на пошуки закладу в застосунку.
Списки дають змогу групувати заклади під будь-яку нагоду, як-от "Найкращі обіди в офіс", "Вечеря з друзями", "Справжня італійська піца" чи навколо будь-якої іншої події, страви або місця.
Компанія Glovo анонсувала наймасштабніше оновлення свого застосунку у жовтні 2024 року. Нові функції презентували на заході Glovo Next у головному офісі в Барселоні. Після кількох місяців тестування в Іспанії оновлення стали доступні для всіх користувачів Glovo.
Надалі компанія планує проводити оновлення Glovo Next щорічно.
Читайте також: Сервіс доставки Glovo запустився у другому місті на Волині
*Довідка. Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати та доставити їжу з ресторанів, товари з магазинів та ліки з аптек у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 23 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних користувачів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис. В Україні Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 39 містах.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації