GREEN MONTH: Arricano підбила підсумки зелених ініціатив

Уже традиційно компанія Arricano присвятила квітень реалізації зелених ініціатив. Щороку GREEN MONTH об’єднує навколо ідеї екологічної свідомості ком’юніті 4 торговельних комплексів девелопера (ТРК “Проспект” і ТРЦ “РайON” у Києві, ТРК CITY MALL у Запоріжжі та ТРК “Сонячна Галерея” у Кривому Розі), а також орендарів торгово-розважальних центрів, провідні університети України та друзів-партнерів.

Цьогоріч Arricano присвятив декілька вікендів турботі про довкілля та прищепленню екозвичок ком’юніті своїх ТРК, залучивши відвідувачів до озеленення Києва, спортивних активностей, плоггінгу, майстер-класів, інтерактивів, тематичних лялькових вистав для наймолодших, ігор та квестів, розповіли УРТЦ у пресслужбі девелопера.

ТРК “Проспект” уже кілька років поспіль проводить масштабну екоакцію з озеленення території поблизу. Цього разу за підтримки Деснянської РДА в м. Києві, Управління благоустрою та підприємництва, КП по утриманню зелених насаджень Деснянського району "Київзеленбуд", спільно з партнерами Arricano висадила 10 крупномірних платанів кленолистих (іспанських) та 65 кущів бузку у міському парку ДШК.

Arricano

Учасники заходу долучилися до плоггінг-естафети й лише за декілька годин зібрали кількадесят кілограмів сміття, аби подарувати довкіллю чистоту, а собі — відчуття важливого внеску.  Підтримали екоініціативи: MULTIPLEX, Auchan Україна, Greek House, DECATHLON, КНУ імені Тараса Шевченка, НУФВСУ та інші.

Крім цього, на другому поверсі ТРК діяли спортивні зони в межах проєкту “Активні парки — шлях до перемоги”, організовані ДУ “Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення “Спорт для всіх” за підтримки Міністерства молоді та спорту України: флорбол, voli (сучасна альтернатива бадмінтону), настільний теніс, диск-гольф, панна-футбол, корнхол і фітнес-майданчик. Мережа фітнес-клубів Sport Life організувала танцювальне тренування Zumba, а також “Веселі старти” для наймолодших.

Студенти й викладачі провідних університетів України активно долучалися до кожного з напрямів заходу, а всередині ТРК навіть відбулася унікальна естафета з елементами біатлону, яку провели викладачі НУФВСУ Дмитро Хуртик та Зоя Смірнова. Тим часом студенти НУФВСУ заохочували аудиторію до участі в руханці, майстер-класі з аеробіки, тренінгу з пластики та стретчингу.

arricano 1 scaled | 1

А ще “Проспект” організував до Дня довкілля інтерактивну подію для всієї родини з майстер-класами, ляльковою виставою про збереження природи та дружби, анімаційною програмою від тематичних персонажів та подарунками для найактивніших. Особливістю заходу стало створення відвідувачами тематичної інсталяції — діорами “Флора та фауна України”, об’ємної композиції, яка стала яскравим елементом простору та відобразила різноманіття природи нашої країни.

ТРЦ “РайON” організував сімейний пішохідний green-квест з гігантськими іграми, ековікторинами та подарунками у дворах житлових кварталів поруч із ТРЦ. У творчій майстерні діти створювали екогодівнички, а ведучий інтерактивно взаємодіяв з аудиторією, залучаючи все більше учасників до участі у воркшопі. На гостей чекали емоції, навчання і багато веселощів.

arricano 3 scaled | 2

У ТРК CITY MALL діти виготовляли квіткові композиції, брали участь у творчих майстер-класах та інтерактивах, дивилися пізнавальну лялькову виставу “Лисеня-хитрун” від Запорізького академічного обласного театру ляльок та знайомилися з чарівними лісовими феями.

ТРК “Сонячна Галерея” подарував наймолодшим глядачам зворушливу виставу “Матусине серце” від Криворізького міського театру ляльок, упродовж заходу діти проходили мегагру з елементами екопросвіти, отримували тематичні подарунки за активність від партнера Fly Kids та розважалися з аніматорами у казкових тематичних образах.

Ми усвідомлюємо, що сталий розвиток — це не лише про відповідальний бізнес, а й про системне виховання екологічної культури у суспільстві. Саме тому кожна ініціатива Arricano має елемент взаємодії: ми не просто інформуємо, а залучаємо. І це працює — ми пишаємося тим, як багато компаній, закладів освіти, студентів і просто небайдужих людей долучаються до нашої ініціативи з року в рік, — зазначає директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Читайте також: Arricano та Анна Чуботіна серед номінантів міжнародної премії CEEQA 2025

GREEN MONTH від Arricano — це живий приклад того, як екосвідомість стає культурою.