Hermès випередила LVMH і стала найдорожчою люксовою компанією світу

Французький виробник предметів розкоші LVMH втратив позицію найдорожчої компанії світу за ринковою капіталізацією. Його випередив конкурент Hermès.

Акції LVMH впали на 7%, в результаті чого його ринкова капіталізація знизилася до 246 млрд євро порівняно з 247 млрд євро Hermès, пише Reuters.

Аналітики зазначають, що це відображає різницю в показниках і в настроях інвесторів до обох компаній.

LVMH більше залежить від сегменту “доступної розкоші”, водночас Hermès орієнтована на ще заможніших покупців і легше переживає спад у галузі.

Hermès, який продає сумки Birkin і Kelly вартістю понад 10 тис. доларів, обмежує виробництво, щороку збільшуючи його лише на 6–7%. 

Перевищення ринкової капіталізації є “досить показовим для постковідного світу”, оскільки модні бренди LVMH користуються набагато більшою часткою ринку, ніж у минулому, здобувши перевагу над конкурентами під час постпандемічного буму, - зазначив Флавіо Середа, який керує інвестиційною стратегією Luxury Brands GAM.

Він зазначив, що Vuitton більше зосереджується на предметах розкоші середнього класу, що наразі є "сферою занепокоєння".

LVMH, впавши на 7,2%, спричинив падіння частки в усьому секторі з власником Gucci Kering і Hermes, акції яких впали на 2% і 0,3% відповідно. Акції швейцарської Richemont, якій належить Cartier, впали на 0,7%, а в італійської Prada – на 4,2%.

Зниження продажів LVMH у першому кварталі на 3% — значно нижче очікувань аналітиків щодо зростання на 2% — вказує на ще один важкий рік для компаній, після нещодавніх оголошень президента США Дональда Трампа про тарифи, які викликали побоювання рецесії.

Читайте також: Зниження прибутку та виручки: LVMH звітує про результати за 2024 рік

Внаслідок цього аналітики знизили прогноз органічних продажів LVMH на 2025 рік із 3% до нульового рівня, вказуючи на “складніше торгове середовище для всього сектору предметів розкоші”.