H&M покращує фінансові показники, попри минулорічний спад: звіт 2024

Шведський бренд одягу H&M у 2023/24 фінансовому році зазнав незначного зниження продажів, проте завдяки ефективним заходам зі скорочення витрат компанії вдалося збільшити прибуток.

Продажі H&M скоротилися приблизно на 1%, досягнувши 20,5 млрд євро станом на 30 листопада того року. Однією з причин стало зміцнення національної валюти. Попри те, що з урахуванням валютних коливань дохід зріс на 1%, він усе ж не виправдав очікувань експертів.

Операційний результат H&M перевершив очікування, зрісши майже на 20% до 1,5 млрд євро завдяки скороченню витрат. Чистий прибуток бренду збільшився на третину, до 1 млрд євро.

У перші тижні поточного фінансового року початкові результати вже демонструють значне покращення. З 1 грудня по 28 січня продажі зросли на 4% в постійній валюті.

H&M Group зміцнює свою ринкову позицію завдяки:

  • вдосконаленню асортименту, зокрема зосередженню на жіночому одязі;
  • покращенню доступності продукту для клієнтів як онлайн, так і в магазинах;
  • покращенню логістичних процесів та скороченню ланцюгів постачання;
  • розширенню присутності на ринках.

Дивлячись уперед до 2025 року, ми продовжуватимемо зміцнювати наш основний бізнес і покращувати наші пропозиції для клієнтів, продовжуючи посилену роботу над економічною ефективністю. Ми прискорюємо наші процеси створення продукту, підвищуємо точність узгодження пропозиції з попитом і покращуємо доступність продукту для наших клієнтів як онлайн, так і в магазинах, тісніше інтегруючи обидва канали один з одним, – сказав генеральний директор компанії Даніель Ервер.

H&M також продовжує спрощувати командну структуру для підвищення ефективності. У межах оптимізації роботи було закрито аутлет-платформу Afound, а у 2025 році бренд Monki інтегрують у Weekday як у роздрібних магазинах, так і онлайн.

Читайте також: Зниження прибутку та виручки: LVMH звітує про результати за 2024 рік

У минулому фінансовому році компанія відкрила 88 нових магазинів і продовжила оптимізацію своєї мережі. Маючи понад 4200 торгових точок, H&M і надалі зосереджуватиметься на оновленні свого портфеля.

ACROSS