H&M представив капсульну колекцію у колаборації із серіалом “Білий лотос”
Шведський бренд одягу H&M випустив нову колекцію, натхненну серіалом “Білий лотос” від HBO, з метою донести розкішну курортну естетику серіалу до шанувальників моди по всьому світу.
Створена у співпраці з художником по костюмах серіалу Алексом Бовердом та Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, колекція приурочена до довгоочікуваного третього сезону серіалу, який вийшов на екрани 16 лютого.
Колекція характеризується сміливими кольорами, яскравими принтами та універсальними силуетами, створеними для багатошарового носіння, що передають безтурботну, гламурну атмосферу сонячного відпочинку.
Серед найяскравіших речей колекції: максі-сукні, легкі в’язані комплекти, плетені капелюхи, великі сонцезахисні окуляри та яскраві ювелірні прикраси, що нагадують про тропічну розкіш.
Читайте також: Mango Home відкриє перший окремий магазин цього року
Колекція з’явилася в обраних фізичних магазинах H&M та онлайн 20 лютого.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації