H&M представив капсульну колекцію у колаборації із серіалом “Білий лотос”

Шведський бренд одягу H&M випустив нову колекцію, натхненну серіалом “Білий лотос” від HBO, з метою донести розкішну курортну естетику серіалу до шанувальників моди по всьому світу.

Створена у співпраці з художником по костюмах серіалу Алексом Бовердом та Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, колекція приурочена до довгоочікуваного третього сезону серіалу, який вийшов на екрани 16 лютого.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от H&M (@hm)

Колекція характеризується сміливими кольорами, яскравими принтами та універсальними силуетами, створеними для багатошарового носіння, що передають безтурботну, гламурну атмосферу сонячного відпочинку.

Серед найяскравіших речей колекції: максі-сукні, легкі в’язані комплекти, плетені капелюхи, великі сонцезахисні окуляри та яскраві ювелірні прикраси, що нагадують про тропічну розкіш.

Читайте також: Mango Home відкриє перший окремий магазин цього року

Колекція з’явилася в обраних фізичних магазинах H&M та онлайн 20 лютого.

DesignRush