JYSK завершив масштабне оновлення мережі: як нова концепція вплинула на бізнес

Трирічний план JYSK щодо оновлення своїх магазинів завершено. У результаті магазини стали більш привабливими, що позитивно вплинуло на покупців.

Як повідомляють у пресслужбі компанії, світла дерев’яна підлога замість блакитних килимів і надихаючі приклади оформлення інтер'єру зробили своє діло. Нове освітлення та приглушені кольори замінили старий дизайн інтер’єру, що є лише деякими елементи оновленого дизайну магазину JYSK.

Прототип нової концепції магазину JYSK був протестований у 2016 році у Хорсенсі (Данія). Саме там почалася реалізація так званої Концепції магазину 3.0, яка вже у 2021-му продемонструвала настільки чудові результати, що компанія вирішила прискорити процес оновлення магазинів.

Метою JYSK стало переобладнання усіх магазинів протягом наступних трьох років.

Графік із реконструкцією кількох тисяч магазинів було дотримано, попри масштабні проблеми з довшими термінами доставки обладнання і зростанням цін на сировину після COVID-19.

Наша нова концепція надзвичайно покращила досвід покупок, і разом із розвитком нашого асортименту ми вважаємо, що ми зробили величезний крок вперед, якщо говорити про бренд та сприйняття якості. Це також відображено у більшій кількості молодих покупців і кращих відгуках, – Карстен Норгрін Вайнкоуфф, виконавчий віцепрезидент з розвитку роздрібної торгівлі, обслуговування клієнтів і B2B.

Концепція магазину

Масштабний проєкт

Понад 2000 магазинів реорганізовано протягом трьох років. В середньому на день відновлювалося більше одного магазину, інвестиції в які склали 4,7 млрд данських крон (0,65 млрд дол).

Щоб і надалі залишатися привабливими для наших покупців, нам потрібно інвестувати в наші магазини, і, враховуючи постійне зростання доходів і стабільні прибутки за останні фінансові роки, я смію сказати, що інвестиції варті грошей, — каже Карстен. 

Повідомляється, що у всіх місцях, де це було можливо, оновлення магазинів завершено. Залишилося лише кілька магазинів, де реконструкція була неможлива через існуючий договір оренди.

Ми завжди повинні думати про те, чи вигідно реконструювати магазин, чи ні. Майже всі наші магазини орендовані, і тут нам доводиться чекати до кінця контракту, якщо поточне місце розташування не є ідеальним для реконструкції, так само як немає сенсу перебудовувати магазин, який збираються закрити, – додає Карстен.

Концепція магазину 4.0?

Коли Концепція магазину 4.0 буде готова до запуску невідомо, але, за словами Карстена, майбутні зміни будуть внесені на основі поточної концепції магазину. 

Малоймовірно, що ми відразу запровадимо таку серйозну зміну концепції. Зараз ми маємо дуже хороший фундамент для майбутнього, і натомість це будуть конкретні адаптації до різних зон магазинів, де ми можемо додати щось для покращення досвіду в магазині, - говорить він.

Читайте також: Мережа JYSK відкрила дев’ятий магазин у Львові – у чому його особливість

Щодо Концепції магазину 3.0, то вперше вона була представлена у 2018 році і з самого початку мала позитивну реакцію як покупців, так і співробітників. Ключовими елементами декору стали світлі дерев’яні підлоги, нове освітлення та приглушені кольори.