Колодій у ТРК: як Arricano популяризує українську культуру?
Група компаній Arricano в Україні розпочала весну з традиційного об’єднання відвідувачів усіх своїх ТРК на народному заході — Колодій (Масниця).
Про це розповіли УРТЦ у пресслужбі девелопера.
ТРК “Проспект” 2 березня об’єднав і дорослих, і дітей, аби продемонструвати, як вдало може поєднуватися автентика та сучасні розваги.
Відвідувачі поринули в атмосферу традиційних українських ремесел завдяки серії тематичних майстер-класів, що представляли різні регіони України: розпис глиняної музичної пташки (схід України), виготовлення ляльки-мотанки — оберега, що бере свій початок із Чернігівщини (північ України), ліплення горлиць із полімерної глини (південь України), Петриківський розпис на посуді (центр України), створення солом’яних оберегів (захід України).
Святкову атмосферу доповнили інтерактивні розваги, виступи артистів і частування млинцями, а також шоу-постановка за участі акробата Мольфара та Мавки на ходулях. Також до зустрічі весни й шанування Колодія долучилися дві дитячі школи: Народний художній колектив ансамблю народного танцю “Гопак” та Школа джазового мистецтва.
Просвітницькі та культурні проєкти, спрямовані на популяризацію української культури та донесення її філософії, є одним із векторів подієвого маркетингу групи компаній Arricano, — зауважила директорка з маркетингу групи компаній Arricano Інна Морозова.
ТРЦ “РайON” присвятив день створенню власних символів весни, подарував дітям лялькову виставу, а також частував відвідувачів гарячими млинцями від партнера заходу — супермаркету “Сільпо”. Веселі хороводи, інтерактивна програма з тематичними персонажами додали весняного настрою та гарних емоцій.
Аби подарувати позитивні емоції дітям та надати можливість відпочити й гарно провести час дорослим, попри наближеність до лінії фронту група компаній Arricano продовжує створювати заходи для всієї родини у своїх торговельних комплексах у Кривому Розі та Запоріжжі.
Зустріч Колодія та перших днів весни у ТРК “Сонячна Галерея” відбулася в атмосфері тепла, радості та шанування українських традицій. Гості заходу не лише насолодились цікавою програмою, а й скуштували смачні вареники та млинці від “Сільпо”.
Діти з особливим захопленням брали участь у майстер-класі з виготовлення пташок. Кожен міг обрати власний стиль та колір, створюючи яскраві символи весни. Протягом заходу ведучий розповідав гостям цікаві факти про традиції Колодія та зустріч весни, а анімаційна програма додала ще більше позитиву, енергії та веселощів.
Гарним доповненням автентичного Колодія став виступ зразкового ансамблю української пісні “Ожина”. Народна музика об’єднала гостей, і багато хто не лише підспівував, а й охоче долучався до танців, створюючи справжню атмосферу весняного пробудження.
Особливим був Колодій і у ТРК CITY MALL: захід поєднав народні традиції з козацькими розвагами. Запоріжці охоче долучилися до традиційних обрядових забав, майстер-класу із розпису козацької шаблі, де кожен учасник міг створити власний унікальний дизайн цього символу сили та мужності. CITY MALL спільно із “Сільпо” пригощали всіх відвідувачів смачними млинцями й варениками з різними начинками.
Однією з головних подій дня став виступ вихованців дитячо-юнацької спортивної школи “Спас”, які продемонстрували свої вміння у бойовому мистецтві та національних традиціях. Після виступу ведучий урочисто нагородив кожного учасника школи подарунками від ТРК CITY MALL.
Читайте також: Arricano підписала Меморандум про співпрацю з ФСТ “Динамо” України
Проведення Колодія у всіх ТРК Arricano ще раз довело, що українські традиції — це живий культурний код, який об’єднує родини, створює теплі спогади та надихає на збереження нашої спадщини. Arricano з гордістю підтримує народні свята та створює незабутні моменти для відвідувачів своїх торговельних комплексів у трьох містах України.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації