Колодій у ТРК: як Arricano популяризує українську культуру?

Група компаній Arricano в Україні розпочала весну з традиційного об’єднання відвідувачів усіх своїх ТРК на народному заході Колодій (Масниця).

Про це розповіли УРТЦ у пресслужбі девелопера.

ТРК “Проспект” 2 березня об’єднав і дорослих, і дітей, аби продемонструвати, як вдало може поєднуватися автентика та сучасні розваги. 

Відвідувачі поринули в атмосферу традиційних українських ремесел завдяки серії тематичних майстер-класів, що представляли різні регіони України: розпис глиняної музичної пташки (схід України), виготовлення ляльки-мотанки оберега, що бере свій початок із Чернігівщини (північ України), ліплення горлиць із полімерної глини (південь України), Петриківський розпис на посуді (центр України), створення солом’яних оберегів (захід України).

kolodij u trk yak arricano populyaryzuye ukrayinsku kulturu 3 scaled | 1

Святкову атмосферу доповнили інтерактивні розваги, виступи артистів і частування млинцями, а також шоу-постановка за участі акробата Мольфара та Мавки на ходулях. Також до зустрічі весни й шанування Колодія долучилися дві дитячі школи: Народний художній колектив ансамблю народного танцю “Гопак” та Школа джазового мистецтва.

Просвітницькі та культурні проєкти, спрямовані на популяризацію української культури та донесення її філософії, є одним із векторів подієвого маркетингу групи компаній Arricano, зауважила директорка з маркетингу групи компаній Arricano Інна Морозова.

ТРЦ “РайON” присвятив день створенню власних символів весни, подарував дітям лялькову виставу, а також частував відвідувачів гарячими млинцями від партнера заходу супермаркету “Сільпо”. Веселі хороводи, інтерактивна програма з тематичними персонажами додали весняного настрою та гарних емоцій.

kolodij u trk yak arricano populyaryzuye ukrayinsku kulturu 4 scaled | 2

Аби подарувати позитивні емоції дітям та надати можливість відпочити й гарно провести час дорослим, попри наближеність до лінії фронту група компаній Arricano продовжує створювати заходи для всієї родини у своїх торговельних комплексах у Кривому Розі та Запоріжжі.

Зустріч Колодія та перших днів весни у ТРК “Сонячна Галерея” відбулася в атмосфері тепла, радості та шанування українських традицій. Гості заходу не лише насолодились цікавою програмою, а й скуштували смачні вареники та млинці від “Сільпо”.

kolodij u trk yak arricano populyaryzuye ukrayinsku kulturu scaled | 3

Діти з особливим захопленням брали участь у майстер-класі з виготовлення пташок. Кожен міг обрати власний стиль та колір, створюючи яскраві символи весни. Протягом заходу ведучий розповідав гостям цікаві факти про традиції Колодія та зустріч весни, а анімаційна програма додала ще більше позитиву, енергії та веселощів.

Гарним доповненням автентичного Колодія став виступ зразкового ансамблю української пісні “Ожина”. Народна музика об’єднала гостей, і багато хто не лише підспівував, а й охоче долучався до танців, створюючи справжню атмосферу весняного пробудження.

Особливим був Колодій і у ТРК CITY MALL: захід поєднав народні традиції з козацькими розвагами. Запоріжці охоче долучилися до традиційних обрядових забав, майстер-класу із розпису козацької шаблі, де кожен учасник міг створити власний унікальний дизайн цього символу сили та мужності. CITY MALL спільно із “Сільпо” пригощали всіх відвідувачів смачними млинцями й варениками з різними начинками.

kolodij u trk yak arricano populyaryzuye ukrayinsku kulturu 1 scaled | 4

Однією з головних подій дня став виступ вихованців дитячо-юнацької спортивної школи “Спас”, які продемонстрували свої вміння у бойовому мистецтві та національних традиціях. Після виступу ведучий урочисто нагородив кожного учасника школи подарунками від ТРК CITY MALL.

Читайте також: Arricano підписала Меморандум про співпрацю з ФСТ “Динамо” України

Проведення Колодія у всіх ТРК Arricano ще раз довело, що українські традиції це живий культурний код, який об’єднує родини, створює теплі спогади та надихає на збереження нашої спадщини. Arricano з гордістю підтримує народні свята та створює незабутні моменти для відвідувачів своїх торговельних комплексів у трьох містах України.