Компанія-власник Gucci фіксує спад продажів через труднощі бренду
Продажі компанії Kering у четвертому кварталі знизилися через тривалий спад популярності її ключового бренду Gucci. Проте компанія має невелике поліпшення показників на таких ключових ринках, як Китай і США.
Акції французької компанії підскочили на 5% на початку торгів, оскільки фінансовий директор Армель Пулу повідомив про збільшення продажів серед китайських покупців по всьому світу на 6 процентних пунктів, а також у США, повідомляє Reuters.
Продажі Kering впали на 12% у жовтні-грудні порівняно з аналогічним періодом минулого року, що відповідає прогнозам Visible Alpha, згідно з UBS.
Також нещодавно французький конгломерат звільнив дизайнера Gucci Сабато де Сарно, в рамках відновлення бренду, на який припадає майже половина продажів групи та близько двох третин поточного операційного прибутку. Продажі Gucci у четвертому кварталі впали на 24% порівняно з попереднім роком, що є нижчим за прогнози аналітиків, які очікували падіння на 19%.
Зусилля Kering змінити Gucci за допомогою нового мінімалістичного підходу до дизайну від Де Сарно, який обійняв цю посаду два роки тому, були ускладнені глобальним падінням попиту на предмети розкоші.
Темпи продажів у галузі є найнижчими за останні роки. Консалтингова компанія Bain & Company підрахувала, що минулого року продажі предметів розкоші в усьому світі впали на 2%, що було спричинено кризою на ринку нерухомості в Китаї - головному ринку для Gucci.
Група досягла точки стабілізації, з якої ми поступово відновимо зростання, - сказав генеральний директор Kering Франсуа-Анрі Піно.
Наразі акції Kering виросли на 4,8%, оскільки результати запевнили інвесторів у помірному покращенні після низьких очікувань.
Аналітики не очікують, що Gucci відновиться до наступного року, та вважають, що наймання нового дизайнера може сповільнити будь-який прогрес, враховуючи, що магазини ще заповнені моделями від Де Сарно.
Тим часом конкуренти, зокрема Louis Vuitton і Dior, успішно скористалися потужним постпандемічним сплеском попиту на моду.
Італійський дім моди Bottega Veneta став єдиним великим брендом Kering, який повідомив про зростання в третьому кварталі. Продажі бренду зросли на 12%. Однак наразі зірковий дизайнер Bottega Veneta Метьє Блазі покинув компанію та перейшов до Chanel.
Читайте також: Найнижче з 2017 року. Акції власника Gucci рекордно обвалилися за день
Поточний дохід від операцій групи за весь рік склав 2,6 мільярда євро, що трохи вище, ніж прогноз Kering.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації