Lidl фіксує різке зростання продажів завдяки міжнародній експансії
Німецький дискаунтер Lidl досяг чергового різкого зростання продажів минулого року, які збільшилися на 5,3%, досягнувши 132,1 млрд євро.
Це відбулося завдяки виходу на міжнародні ринку, на які припадає близько 80% цього обсягу. У Німеччині Lidl вперше перетнув позначку в 30 млрд євро.
Значний внесок у зростання зробили нові магазини, відкриті в Італії, Іспанії, Швейцарії та Великій Британії. Дискаунтер також планує прискорити розвиток у Бельгії, запланувавши відкриття 80 нових магазинів до кінця 2038 року. Однак у Сполучених Штатах розширення відбувається все ж повільніше.
Онлайн-торгівля демонструє іншу картину. Lidl зазнав падіння продажів в електронній комерції.
Проте оновлена омніканальна стратегія з акцентом на власні бренди, зокрема Parkside та Crivit, для яких ритейлер зараз запускає масштабну кампанію в тридцяти країнах, має принести полегшення.
Читайте також: Німецькі Aldi та Lidl можуть обмежити у Великій Британії: в чому причина
Непродовольчі товари для Lidl більше не є просто рекламним товаром, що входить до асортименту, а є частиною постійних пропозицій з фіксованими цінами.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації