Lidl фіксує різке зростання продажів завдяки міжнародній експансії

Німецький дискаунтер Lidl досяг чергового різкого зростання продажів минулого року, які збільшилися на 5,3%, досягнувши 132,1 млрд євро. 

Це відбулося завдяки виходу на міжнародні ринку, на які припадає близько 80% цього обсягу. У Німеччині Lidl вперше перетнув позначку в 30 млрд євро. 

Значний внесок у зростання зробили нові магазини, відкриті в Італії, Іспанії, Швейцарії та Великій Британії. Дискаунтер також планує прискорити розвиток у Бельгії, запланувавши відкриття 80 нових магазинів до кінця 2038 року. Однак у Сполучених Штатах розширення відбувається все ж повільніше.

Онлайн-торгівля демонструє іншу картину. Lidl зазнав падіння продажів в електронній комерції. 

Проте оновлена ​​омніканальна стратегія з акцентом на власні бренди, зокрема Parkside та Crivit, для яких ритейлер зараз запускає масштабну кампанію в тридцяти країнах, має принести полегшення.

Читайте також: Німецькі Aldi та Lidl можуть обмежити у Великій Британії: в чому причина

Непродовольчі товари для Lidl більше не є просто рекламним товаром, що входить до асортименту, а є частиною постійних пропозицій з фіксованими цінами.

Retail Detail