Louis Vuitton виходить на ринок декоративної косметики
Французький будинок моди Louis Vuitton виходить на ринок декоративної косметики. Компанія випустить помади та тіні для повік, розроблені під керівництвом відомого візажиста Пет Макграт.
Продаж стартує восени 2025 року в 116 бутіках Louis Vuitton. У колекції буде 55 відтінків помад, 10 бальзамів для губ та вісім палеток тіней. Також бренд випустить футляри для помад, натхненні дизайном косметичок Louis Vuitton, які компанія виробляє з 1854 року. Косметику виготовлятимуть у Франції, а шкіряні футляри на європейських фабриках бренду.
Запуск косметичної лінії розширить асортимент товарів Louis Vuitton. З 2020 року компанія значно підвищила ціни на люксові сумки та прикраси, що відсторонило покупців, які більше не бачать цінності у предметах розкоші.
Louis Vuitton виходить ринку декоративної косметики досить пізно. У цьому преміальному сегменті вже є великі гравці ринку, серед яких - Chanel, Dior, Giorgio Armani та YSL Beauty. За останні п'ять років свої косметичні лінії також представили Prada, Celine та Dries Van Noten, у 2023 році у цей сегмент повернувся Burberry, а в 2025-му очікується запуск косметики від Miu Miu, який належить Prada.
Найбільший успіх у цій категорії мають бренди з науковою експертизою у створенні косметики, а також марки, за якими стоять візажисти з широкою аудиторією в соцмережах. Такі компанії перемагають тих, хто робить ставку лише на престижне ім'я бренду та ефектну упаковку. Проте Louis Vuitton вже успішно випускав ювелірні вироби та парфумерію, де також дуже велика конкуренція.
Нам не потрібна косметика, щоби вижити. Звичайно, ми не хочемо запускати проєкт, який зменшить нашу прибутковість, але це не головне, — сказав П'єтро Беккарі, генеральний директор Louis Vuitton.
Читайте також: Dolce&Gabbana відкриває свій перший магазин косметики
Беккарі також зазначив, що в майбутньому бренд може розширити лінійку, додавши доглядову косметику та тональні засоби. При цьому фінансових цілей нового напряму він не розкрив.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації