Майбутнє онлайн-шопінгу: головні тренди e-commerce 2025 від MAUDAU
Світ e-commerce неспинно зростає і продовжує змінювати правила гри в роздрібній торгівлі. У 2025 році обсяг глобального ринку електронної комерції може досягти нових історичних вершин. За даними Statista, очікується, що його загальний виторг сягне понад 8 трильйонів доларів. Однак, поряд із таким стрімким зростанням збільшується попит не лише на інновації, але й на зручність, оперативність та індивідуальний підхід.
Що ж визначатиме успіх у цьому динамічному середовищі? Ольга Румянцева, CMO MAUDAU, в ексклюзивній колонці для Української Ради Торгових Центрів розповідає про ключові тренди, та як маркет повсякденних штук використовує їх у своїй роботі.
Швидкість — понад усе
Гості більше не готові чекати дні чи навіть години. У світі, де час — головний ресурс, швидка доставка стає ключовим елементом лояльності. Люди хочуть отримувати замовлення негайно. Хто швидший — той виграв боротьбу за серця покупців. Очікування? Ні, дякую!
У MAUDAU чудово розуміють важливість цього тренду, тому працюють над прискоренням доставки. Уже в січні тут запровадили новий Delivery Promise: усі замовлення, зроблені до 12 години дня, відправляються того ж дня. Мета маркету — дати гостю перевагу в швидкості отримання свого замовлення, і MAUDAU активно рухається в цьому напрямку.
Важливо не просто забезпечувати швидку доставку, а й виправдовувати очікування гостя. Своєчасність та виконання обіцянки має йти в балансі з термінами доставки. Якщо замовлення пообіцяли відправити сьогодні, то затримка навіть на один день може суттєво зіпсувати враження гостя. Як і знизити шанс, що він повернеться знову.
Зняття рутини з гостя
Сучасний ритм життя змушує нас розставляти пріоритети. Робота, сім'я, саморозвиток… І тут ще й постійна рутина: придбати шампунь, корм для кота чи каву. Такі буденні завдання забирають час і енергію. Отже, той, хто запропонує швидке та комплексне розв'язання цих повсякденних проблем — однозначно заробить плюсик до стосунків з гостем.
Пам’ятаючи про цю тенденцію, в MAUDAU створили рішення, яке робить життя гостей простішим. Закриваючи потребу у комплексній регулярній покупці, маркет бере на себе рутину. Гість може забути про постійне планування побутових закупівель — одним рутинним завданням у житті стає менше, завдяки MAUDAU.
Асортимент під контролем
E-commerce платформи змагаються за масштабність. Але в гонитві за кількістю товарів важливо не втратити якість сервісу. Пропозиція повинна бути не лише великою, але й зрозумілою, зручною та персоналізованою.
Так, асортимент MAUDAU у пріоритетних категоріях — один із найбільших в Україні. Наприклад, у сегменті алкогольних напоїв маркет має найширший вибір в онлайні. Важливо закривати потребу гостя як в топтоварах, так і в нішевих запитах, і асортимент MAUDAU це передбачає.
Але пріоритет — не лише кількість, а й зручність вибору. Тому у MAUDAU постійно працюють над тим, щоб гість міг максимально швидко та зручно знайти потрібний або свій улюблений товар.
Комфорт без компромісів
Зручність гостя — понад усе. Зазвичай люди хочуть отримувати свої замовлення там, де їм зручно: поруч із домом, роботою чи спортзалом. E-commerce має адаптуватися до цих очікувань, щоб бути ближчим до кожного.
У MAUDAU, наприклад, вже почали доставляти замовлення у точки видачі в мережі магазинів “Сільпо”. У 2024 році таких точок було 59, і в планах — розширити їхню кількість по всій країні. Це дає можливість отримувати покупки саме там, де це зручно гостям.
Читайте також: iOS чи Android: власники якої операційної системи купують більше (аналітика MAUDAU)
E-commerce у 2025 році стане ще більш гостецентричним, і у MAUDAU готові очолювати ці зміни. Швидкість, зняття рутини, персоналізований асортимент і доступність — це не просто тренди, а основа майбутнього онлайн-торгівлі. Хто зможе найкраще інтегрувати ці елементи у свої стратегії, той виграє не лише боротьбу за ринок, але й за довіру гостей.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації