Майбутнє онлайн-шопінгу: головні тренди e-commerce 2025 від MAUDAU

Світ e-commerce неспинно зростає і продовжує змінювати правила гри в роздрібній торгівлі. У 2025 році обсяг глобального ринку електронної комерції може досягти нових історичних вершин. За даними Statista, очікується, що його загальний виторг сягне понад 8 трильйонів доларів. Однак, поряд із таким стрімким зростанням збільшується попит не лише на інновації, але й на зручність, оперативність та індивідуальний підхід.

Що ж визначатиме успіх у цьому динамічному середовищі? Ольга Румянцева, CMO MAUDAU, в ексклюзивній колонці для Української Ради Торгових Центрів розповідає про ключові тренди, та як маркет повсякденних штук використовує їх у своїй роботі.

Швидкість — понад усе

Гості більше не готові чекати дні чи навіть години. У світі, де час — головний ресурс, швидка доставка стає ключовим елементом лояльності. Люди хочуть отримувати замовлення негайно. Хто швидший — той виграв боротьбу за серця покупців. Очікування? Ні, дякую!

У MAUDAU чудово розуміють важливість цього тренду, тому працюють над прискоренням доставки. Уже в січні тут запровадили новий Delivery Promise: усі замовлення, зроблені до 12 години дня, відправляються того ж дня. Мета маркету — дати гостю перевагу в швидкості отримання свого замовлення, і MAUDAU активно рухається в цьому напрямку. 

Важливо не просто забезпечувати швидку доставку, а й виправдовувати очікування гостя. Своєчасність та виконання обіцянки має йти в балансі з термінами доставки.  Якщо замовлення пообіцяли відправити сьогодні, то затримка навіть на один день може суттєво зіпсувати враження гостя. Як і знизити шанс, що він повернеться знову.

Зняття рутини з гостя

Сучасний ритм життя змушує нас розставляти пріоритети. Робота, сім'я, саморозвиток… І тут ще й постійна рутина: придбати шампунь, корм для кота чи каву. Такі буденні завдання забирають час і енергію. Отже, той, хто запропонує швидке та комплексне розв'язання цих повсякденних проблем — однозначно заробить плюсик до стосунків з гостем

Пам’ятаючи про цю тенденцію, в MAUDAU створили рішення, яке робить життя гостей простішим. Закриваючи потребу у комплексній регулярній покупці, маркет бере на себе рутину. Гість може забути про постійне планування побутових закупівель — одним рутинним завданням у житті стає менше, завдяки MAUDAU.

Асортимент під контролем

E-commerce платформи змагаються за масштабність. Але в гонитві за кількістю товарів важливо не втратити якість сервісу. Пропозиція повинна бути не лише великою, але й зрозумілою, зручною та персоналізованою.

Так, асортимент MAUDAU у пріоритетних категоріях — один із найбільших в Україні. Наприклад, у сегменті алкогольних напоїв маркет має найширший вибір в онлайні. Важливо закривати потребу гостя як в топтоварах, так і в нішевих запитах, і асортимент MAUDAU це передбачає. 

Але пріоритет — не лише кількість, а й зручність вибору. Тому у MAUDAU постійно працюють над тим, щоб гість міг максимально швидко та зручно знайти потрібний або свій улюблений товар.

Комфорт без компромісів

Зручність гостя — понад усе. Зазвичай люди хочуть отримувати свої замовлення там, де їм зручно: поруч із домом, роботою чи спортзалом. E-commerce має адаптуватися до цих очікувань, щоб бути ближчим до кожного.

У MAUDAU, наприклад, вже почали доставляти замовлення у точки видачі в мережі магазинів “Сільпо”. У 2024 році таких точок було 59, і в планах — розширити їхню кількість по всій країні. Це дає можливість отримувати покупки саме там, де це зручно гостям.

Читайте також: iOS чи Android: власники якої операційної системи купують більше (аналітика MAUDAU)

E-commerce у 2025 році стане ще більш гостецентричним, і у MAUDAU готові очолювати ці зміни. Швидкість, зняття рутини, персоналізований асортимент і доступність — це не просто тренди, а основа майбутнього онлайн-торгівлі. Хто зможе найкраще інтегрувати ці елементи у свої стратегії, той виграє не лише боротьбу за ринок, але й за довіру гостей.