Маркетинговий “Оскар” для ТРЦ: переможці SOLAL Marketing Awards 2025

У Варшаві пройшла цьогорічна конференція та галузева премія SOLAL Marketing Awards, що вважається однією з найпрестижніших нагород з маркетингу серед девелоперів по всьому світу.

Премія відзначає найкращі маркетингові кампанії ТРЦ, визнаючи інновації, досконалість та ефективні маркетингові результати. Українська Рада Торгових Центрів розповідає про переможців SOLAL Marketing Awards 2025 у основних номінаціях.

Gold and Best of The Best Winner

Служба підтримки клієнтів “Тиха година”

  • ТРЦ Alegro Setúbal, Португалія

Щонеділі в Alegro Setúbal шум, світло та подразники зменшуються, створюючи спокійний простір для відвідувачів з аутизмом та нейродивергентними розладами. Для додаткового комфорту завжди доступні безкоштовні навушники з шумопоглинанням, пріоритетне паркування та сенсорна кімната. 

Розроблена спільно з місцевою асоціацією дітей з розладами аутистичного спектру (РАС), ініціатива включає навчання персоналу, спеціальні заняття для дітей з аутизмом під час заходів та інформаційно-просвітницькі кампанії. Alegro Setúbal став першим ТРЦ Португалії, що запровадив “Тиху годину”.

trcz alegro setubal | 2

Corporate Social Responsibility

Міська ферма

  • ТРЦ Kenilworth Centre, Південно-Африканська Республіка

У листопаді 2022 року почала працювати міська ферма Hand Picked Centre в ТРЦ Kenilworth Centre.

Це дозволило об’єкту використовувати ферму для впровадження ESG, соціальних та громадських ініціатив. Простір поступово стає більш постійним рішенням для вирішення питань продовольчої безпеки, освіти/розвитку навичок та створення робочих місць. 

miska ferma | 3

Сила науки

  • ТРЦ Roedovre Centrum, Данія 

Глобальний гендерний дисбаланс у STEM-галузях (Science, Technology, Engineering and Mathematics - наука, технології, інженерія, математика) вже давно є нагальною проблемою.

Оскільки лише 33% студентів STEM – жінки, проблема починається вже у початковій школі, де дівчата втрачають інтерес через методи навчання та суспільний тиск. 

У партнерстві з DTU (Технічним університетом Данії) та муніципалітетом Родовре, Rødovre Centrum розпочав кампанію “Сила науки”, щоб надихнути молодих дівчат вивчати STEM-предмети, створюючи вражаючі та надихаючі результати.

power of science | 4

Викриття сили: Супергерої-учні підтримують психічне здоров'я

  • ТРЦ Liberty Promenade, Південно-Африканська Республіка

Всього за 28 км від Кейптауна розташований густонаселений населений пункт Мітчеллс-Плейн, мешканці якого стикаються зі злочинністю, безробіттям та залежністю. 

Регіональний ТРЦ Liberty Promenade служить рятівним колом для громади Мітчеллс-Плейн завдяки різним ініціативам CSI. Так, “Музична вітрина нового покоління”, яка проводиться вже 12-й рік, – це шоу талантів, яке дає змогу самовиражатися. Щороку обирається нова тема, а грошові призи використовуються виключно для модернізації шкіл. У 2023 році шоу талантів позитивно вплинуло на 1000 учнів та 5000 сімей.

4 1 | 5

Перший контейнер для неонатальної швидкої допомоги в Польщі

  • ТРЦ Manufaktura, Польща

Проєкт «Швидка допомога для недоношених» реалізується в рамках стратегічного напряму Manufaktura, зосередженого на реальних потребах громади. Придбання першого в Польщі контейнерного неонатального автомобіля швидкої допомоги для недоношених дітей була реалізована завдяки зусиллям та співпраці з міжнародними послами, Регіональною станцією екстреної медичної допомоги, автомобільною промисловістю та ЗМІ. 

Завдяки колективним зусиллям клієнтів Manufaktura придбання автомобіля швидкої допомоги стало можливим. Тепер він щодня рятує життя 4 дітей, подорожуючи Польщею.

manufaktura | 6

Emerging Technology

Забуті жінки: залучення покоління Z через новітні технології

  • ТРЦ Roedovre Centrum, Данія

Команда ТРЦ залучила покоління Z через інтерактивний та захопливий всесвіт Roblox, поєднуючи культурну спадщину з цифровими інноваціями. У партнерстві з Національним музеєм вони втілили в життя скандинавську міфологію, висвітлюючи Вольфів – забутих жінок-вікінгів. 

Використовуючи багатокористувацький досвід у реальному часі та ігрові розповіді, кампанія перетворила освіту на розвагу, зробивши історію інтерактивною та захопливою. 

Ініціатива поєднала фізичний та цифровий світи, змінивши те, як покоління Z навчається та взаємодіє з брендами.

3 3 | 7

Гра бажань

  • ТРЦ Roedovre Centrum, Данія

Ще одна ініціатива Roedovre Centrum для залучення покоління Z шляхом гейміфікації різдвяних покупок: покоління Z становить 40% роздрібного споживання, і компанія прагнула залучити цих споживачів у пік сезону покупок — Різдво.

Розуміючи, що традиційні комерційні повідомлення не так сильно резонують з поколінням Z, данці розробили сучасну гру для TikTok, яка виділяла трендові товари, доступні в магазинах Roedovre Centrum. Гравці могли вибрати товар, який вони найбільше хотіли на Різдво, зробивши досвід інтерактивним та персоналізованим.

wish game | 8

TARRACO EXPERIENCE

  • Parc Central, Іспанія

Влітку 2024 року ТРЦ Parc Central представив свій унікальний археологічний об'єкт — єдину таку пам'ятку, розташовану в торговельному центрі. Відкрита у 1994 році, ця археологічна перлина на підземному паркінгу досі невідома багатьом відвідувачам.

Це дало можливість розробити інноваційну акцію, яка має справити значний вплив на мешканців та туристів, сприяючи розвитку місцевої економіки. Мета — позиціонувати Parc Central як туристичний напрямок у Таррагоні, що зберігає культурну спадщину за допомогою сучасних технологій.

Taracco | 9

Brand & Tenant Partnerships

Сила драми

  • ТРЦ Roedovre Centrum, Данія

Під час карантину COVID-19 у 2020 році стрімінгові сервіси значно зросли. І хоча всі з нетерпінням чекали зняття обмежень та нормального повсякденного життя, Det Kongelige Teater (Королівському датському театрі) було важко залучити свою звичну аудиторію, оскільки вони зазнали значного зниження відвідуваності. 

Тому в театрі вирішили представити себе з нової, свіжої перспективи та в несподіваному оточенні з новою аудиторією всередині торгового центру. Маркетингова кампанія "Сила драми" принесла хороші результати, а також збільшила кількість відвідувачів, дохід та онлайн-активність.

syla dramy | 10

October’s Very Own в Scarborough Town Centre

  • ТРЦ Scarborough Town Centre, Канада

Оскільки October's Very Own є одним із найбільш затребуваних ритейлерів, ТРЦ Scarborough Town Centre запропонував бренду п'ятимісячне тимчасове приміщення для тестування ринку.

Так компанія розширила свою програму залучення орендарів, запровадивши високоефективний багатоканальний запуск, який включав домінування власних медіа та зв'язки з громадськістю.

Це зробило з STC місце для зйомок музичного відео Дрейка. Результат - понад 49 мільйонів показів у ЗМІ, розпродажі товарів лімітованого випуску та OVO, що перевищили цільові показники продажів та трафіку, що призвело до підписання брендом постійного договору оренди протягом одного місяця після запуску тимчасового приміщення.

scarborough town centre | 11

Placemaking

Коста-дель-Кройдон: перетворення даху на яскраве міське місце

  • Centrale & Whitgift, Великобританія

Коста-дель-Кройдон перетворив парковку на даху ТРЦ Centrale & Whitgift на міський пляжн, перенісши узбережжя до Кройдона.

Цей безкоштовний пляж був не просто літнім тимчасовим майданчиком, а сприяв залученню громади через партнерство з місцевими групами та благодійними організаціями. Прийнявши понад 30 тисяч відвідувачів, він збільшив кількість пішоходів, підтримав бізнес та зміцнив статус Кройдона як одного з трьох найкращих районів Лондона для сімейного відпочинку.

5 1 | 12

DogBar 

  • Galeria Katowicka, Польща

ТРЦ Galeria Katowicka створив перший Польщі “DogBar” — простір, де власники собак можуть насолоджуватися їжею зі своїми улюбленцями у фуд-корті, не впливаючи на комфорт інших. 

Ця ініціатива відповідає попиту клієнтів та зміцнює імідж «Katowicka» як дружнього до домашніх тварин, інклюзивного та соціально залученого торгового центру. Проект отримав дуже позитивні відгуки від місцевої громади та викликав інтерес ЗМІ по всій країні.

dogbar | 13

Grand Opening

Урочисте відкриття Food Fyrtel

  • Познань, Польща

Food Fyrtel, перший у Познані фуд-хол, що працює цілий рік, відкрився у листопаді 2022 року як яскраве місце з 18 кулінарними концепціями, 500 місцями, баром, сценою для проведення заходів та відкритим майданчиком. 

Для просування простору, якого ще не існує, залучили студійну зйомку та інфлюенсерів. Рекламна кампанія #FOOD #FRIENDS #FUN, поєднала традиційний, цифровий та інфлюенсер-маркетинг. Хедлайнером у день відкриття була знаменита шеф-кухарка Магда Гесслер, яка залучила 5000 відвідувачів та зібрала 3,2 мільйона переглядів у TikTok. Кампанія досягла загального охоплення 8,7 мільйона.

fudhol 4 | 14

Також цього року особливу увагу до себе привернула українська девелоперська компанія Budhouse Group. Її маркетинг-директор Дмитро Бушмакін вразив усіх учасників та відвідувачів події своїм відеолистом, де розповів про шлях незламного харківського ТРЦ Nikolsky. Детальніше про спеціальну нагороду для компанії, розповідаємо в матеріалі.