Маша Єфросиніна закриває свій бренд одягу Mashsh після п’яти років роботи

Бренд домашнього одягу Mashsh, створений співзасновницями "Фонду Маша" Машею Єфросиніною та Ксаною Нечипоренко, припиняє своє існування.

Про закриття марки повідомила сама Маша Єфросиніна у своїх соцмережах.

За словами ведучої, це рішення було непростим, але його ухвалили через об’єктивні фактори.

З 2019 року ми плекали його, ростили, вкладали душу, як у свою дитину. Вкладали багато коштів. Бо це було і залишається нашою мрією - створити бренд домашнього одягу, який робитиме життя вас, мого незрівнянного жіноцтва, комфортнішим і затишнішим, - додала вона.

Після закриття бренду Єфросиніна вирішила зосередитися на інших проєктах. Громадська діячка додала, що хоча Mashsh приносив їй задоволення, людський ресурс обмежений, і часом доводиться вибирати і розставляти пріорітети особливо, коли справа стосується бізнесу.

Ми на сьогодні прощаємося з моїм дорогим Mashsh. Я неймовірно дякую вам - клієнтам бренду - за підтримку та довіру. І чомусь відчуваю, що до цієї мрії я ще повернуся, - резюмувала вона.

Читайте також: Nike та SKIMS разом запускають бренд жіночого спортивного одягу

*Довідка. Зірка запустила Mashsh у 2019 році, він спеціалізувався на створенні комфортного та стильного домашнього одягу, піжам.