Маша Єфросиніна закриває свій бренд одягу Mashsh після п’яти років роботи
Бренд домашнього одягу Mashsh, створений співзасновницями "Фонду Маша" Машею Єфросиніною та Ксаною Нечипоренко, припиняє своє існування.
Про закриття марки повідомила сама Маша Єфросиніна у своїх соцмережах.
За словами ведучої, це рішення було непростим, але його ухвалили через об’єктивні фактори.
З 2019 року ми плекали його, ростили, вкладали душу, як у свою дитину. Вкладали багато коштів. Бо це було і залишається нашою мрією - створити бренд домашнього одягу, який робитиме життя вас, мого незрівнянного жіноцтва, комфортнішим і затишнішим, - додала вона.
Після закриття бренду Єфросиніна вирішила зосередитися на інших проєктах. Громадська діячка додала, що хоча Mashsh приносив їй задоволення, людський ресурс обмежений, і часом доводиться вибирати і розставляти пріорітети особливо, коли справа стосується бізнесу.
Ми на сьогодні прощаємося з моїм дорогим Mashsh. Я неймовірно дякую вам - клієнтам бренду - за підтримку та довіру. І чомусь відчуваю, що до цієї мрії я ще повернуся, - резюмувала вона.
Читайте також: Nike та SKIMS разом запускають бренд жіночого спортивного одягу
*Довідка. Зірка запустила Mashsh у 2019 році, він спеціалізувався на створенні комфортного та стильного домашнього одягу, піжам.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації