На тлі ажіотажу в TikTok: L’Oreal купує бюджетний британський бренд Medik8

Французький косметичний гігант L'Oreal SA придбав контрольну частку в британському бренді Medik8. Угода відбулася на тлі стрімкого зростання ринку засобів для догляду за шкірою та приголомшливому успіху бренду в TikTok.

Як повідомляє Bloomberg, приватна інвестиційна компанія Inflexion залишиться міноритарним акціонером, а чинна команда менеджменту Medik8 продовжить роботу. Подробиці та фінансові деталі угоди не розкриваються.

Medik8 було засновано у 2009 році у Великій Британії, компанія спеціалізується на антивіковому догляді за шкірою.

Також Medik8 позиціонується як бренд з доступною ціновою політикою і його придбання дозволить L'Oreal розширити портфель доглядової косметики в різних цінових сегментах.

За даними американської агенції, французький гігант наразі активно інвестує у сегмент догляду за шкірою на тлі зростання інтересу суспільства. Цей інтерес підживлюється соцмережами на кшталт TikTok, де інфлюєнсери просувають різні доглядові продукти.

Два роки тому L'Oreal придбав також австралійський бренд Aesop для підсилення сегменту люкс у своєму портфелі.

Читайте також: Глобальний індекс привабливості європейського ритейлу зріс з початку 2025-го

Саме підрозділ дерматологічної косметики гіганта за підсумками 2024 року показав найвищі темпи зростання серед усіх чотирьох бізнес-напрямів компанії.

З початку 2025 року акції L'Oreal зросли на 11% після падіння в 2024-му через уповільнення на ринках США та Китаю.