На тлі успіху Adidas. Акції Puma обвалились через низькі результати

Акції німецького спортивного бренду Puma впали на понад 16% на початку торгів у четвер, 23 січня, після звіту компанії про слабші, ніж очікувалося, продажі за четвертий квартал і зниження річного прибутку.

Про це повідомляє британська агенція Reuters.

Незадовільні результати бренду були оголошені паралельно з новиною про сильні продажі і прибутки конкурента Adidas, що підкреслило виклики, з якими стикається Puma.

Акції Puma впали на 16,5%, до 34,90 євро, досягнувши п’ятимісячного мінімуму. Зазначається, що цінні папери продовжують рухатися до найгіршого дня в історії компанії.

Продажі Puma у четвертому кварталі зросли на 9,8% у валютно-коригованих показниках, тоді як аналітики очікували зростання на рівні 12%. Чистий прибуток компанії за 2024 рік знизився до 282 мільйонів євро (293 мільйони доларів) порівняно з 305 мільйонами у попередньому році.

Puma не надала деталей щодо того, чому продажі не виправдали очікування аналітиків. У листопаді генеральний директор Арне Фройндт висловлював упевненість у високому попиті в сезон святкових покупок.

Читайте також: Двозначне зростання продажів: Adidas звітував про рекордні прибутки в 2024 році

Компанія розпочала програму скорочення витрат, щоб досягти маржі EBIT (прибутку до відсотків і податків) у 8,5% до 2027 року, порівняно з 7,1% у 2024 році.