Найбільший ритейлер Данії починає маркувати товари з Європи через політику Трампа
Данська компанія Salling Group, що є найбільшим ритейлером країни, додає спеціальну чорну зірочку на електронних цінниках, щоб допомогти споживачам, які хочуть обирати європейські товари.
Рішення обумовлене посиленням торговельної напруженості між США, під керівництвом новообраного президента Дональда Трампа, та іншими країнами світу, пише The Guardian.
За словами генерального директора Salling Group Андерса Хага, компанія "нещодавно отримала багато запитів від клієнтів, які хочуть купувати продукти європейських брендів".
Нововведення торкнеться мереж Bilka, føtex та Netto, де з березня на електронних цінниках з'явиться маленька чорна зірочка поруч із продуктами, що належать європейським компаніям.
Данський телеканал TV 2 повідомляє, що ініціатива ритейлера була позитивно сприйнята клієнтами.
Америка, Дональд Трамп та Ілон Маск геть збожеволіли, вони грубо дратують нас усіма можливими способами. Тож геть американські товари, – цитує телеканал одного з покупців.
Читайте також: KFC неочікувано переносить штаб квартиру з рідного Кентуккі
При цьому Андерс Хаг наголосив, що компанія продовжуватиме пропонувати бренди з усього світу і вибір завжди залишатиметься за покупцями.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації