Nestlé інвестує 8 млрд грн у просування своїх товарів в українських торговельних мережах
Один з найбільших виробників продуктів компанія Nestlé в 2025 році планує інвестувати майже 10 млрд грн у свою комерційну діяльність в Україні, зокрема, у просування товарів в українських торговельних мережах та модернізацію підприємств.
Про це розповів СЕО компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі, передає “Інтерфакс-Україна”.
До 2025 року категорія споживчих товарів буде рости. Але 2025 року всі відчують дуже великий тиск на маржу. Не можна все перекладати тільки на споживачів, тому що інфляція в країні вже велика. Нам доведеться попрацювати, щоб створити правильний наратив про схему нашого бізнесу", - сказав він на "Global Outlook Enduring Change!, організованому Європейською Бізнес Асоціацією.
Протягом цього року Nestlé буде нарощувати свою присутність в Україні, для чого планує інвестувати у комерційну діяльність. Лише для просування споживчих товарів у торговельних мережах планується витратити 8 млрд грн. Крім того, близько 1,5 млрд грн буде проінвестовано в покращення стану заводів компанії.
За словами Дзанеллі, компанія вже на шість місяців затримується із відкриттям нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників і робочої сили, але має намір реалізувати свій запуск у березні 2025 року.
На думку гендиректора, українському уряду варто актуалізувати зв'язок із бізнесом і допомагати йому розвивати економіку, щоб приваблювати іноземних інвесторів.
З огляду на проблеми з енергопостачанням, він попередив, що в компанії прогнозують дефіцит електроенергії влітку, що змусить покупців скоригувати поведінку закупівель, зокрема, зменшити обсяги придбаного за один раз.
Читайте також: Постачальник меблів для JYSK інвестує 14 млн доларів у новий завод в Україні
Дзанеллі відзначив, що через інфляцію в Україні близько 50-55% купівельних операцій відбувається за акційними цінами. Через це ритейлери, щоб генерувати потік відвідувачів, спонукають виробників проводити більше рекламних кампаній.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації