Nestlé інвестує 8 млрд грн у просування своїх товарів в українських торговельних мережах

Один з найбільших виробників продуктів компанія Nestlé в 2025 році планує інвестувати майже 10 млрд грн у свою комерційну діяльність в Україні, зокрема, у просування товарів в українських торговельних мережах та модернізацію підприємств.

Про це розповів СЕО компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі, передає “Інтерфакс-Україна”.

До 2025 року категорія споживчих товарів буде рости. Але 2025 року всі відчують дуже великий тиск на маржу. Не можна все перекладати тільки на споживачів, тому що інфляція в країні вже велика. Нам доведеться попрацювати, щоб створити правильний наратив про схему нашого бізнесу", - сказав він на "Global Outlook Enduring Change!, організованому Європейською Бізнес Асоціацією.

Протягом цього року Nestlé буде нарощувати свою присутність в Україні, для чого планує інвестувати у комерційну діяльність. Лише для просування споживчих товарів у торговельних мережах планується витратити 8 млрд грн. Крім того, близько 1,5 млрд грн буде проінвестовано в покращення стану заводів компанії.

За словами Дзанеллі, компанія вже на шість місяців затримується із відкриттям нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників і робочої сили, але має намір реалізувати свій запуск у березні 2025 року.

На думку гендиректора, українському уряду варто актуалізувати зв'язок із бізнесом і допомагати йому розвивати економіку, щоб приваблювати іноземних інвесторів.

З огляду на проблеми з енергопостачанням, він попередив, що в компанії прогнозують дефіцит електроенергії влітку, що змусить покупців скоригувати поведінку закупівель, зокрема, зменшити обсяги придбаного за один раз.

Читайте також: Постачальник меблів для JYSK інвестує 14 млн доларів у новий завод в Україні

Дзанеллі відзначив, що через інфляцію в Україні близько 50-55% купівельних операцій відбувається за акційними цінами. Через це ритейлери, щоб генерувати потік відвідувачів, спонукають виробників проводити більше рекламних кампаній.