Nike підвищує ціни та повертається на Amazon вперше за шість років

Американський спортивний бренд Nike планує підвищити ціни із наступного тижня на деякі товари, а також повернутися до продажу на платформі Amazon вперше за шість років. 

Бренд підвищить ціни на одяг і спортивне спорядження для дорослих у середньому на 2-10 доларів, пише Reuters.

Товари вартістю від 100 до 150 доларів подорожчають на 5 доларів, а дорожчі за 150 – до 10 доларів. 

Водночас товари, що дешевші за 100 доларів, не змінять свою ціну. Також залишаться незмінними ціни на дитячу продукцію, зважаючи на підготовку до шкільного сезону, та на популярні кросівки Nike Air Force 1, які коштують 155 доларів.

Ми регулярно оцінюємо наш бізнес і коригуємо ціни в рамках нашого сезонного планування, – заявили в Nike.

Крім цього, компанія оголосила про повернення на Amazon. Nike припинила продажі на платформі електронної комерції у 2019 році, оскільки більше зосередилася на власних веб-сайтах та магазинах.

Повернення до Amazon у США було частиною інвестицій у свій ринок, спрямованих на охоплення більшої кількості споживачів. Станом на 2024 рік Північна Америка була найбільшим ринком Nike за загальним доходом.

Читайте також: На Nike подали до суду через закриття NFT-проєкту: вимагають понад 5 млн доларів

Amazon вже повідомила інших продавців товарів Nike на платформі про обмеження з 19 липня, так як бренд відновлює прямі постачання.