Німецька мережа Kaufland виходить на ринки Франції та Італії
Німецький ритейлер Kaufland, що входить до групи Schwarz Group разом із мережею супермаркетів Lidl, планує стати провідним онлайн-маркетплейсом Європи. До кінця літа 2025-го компанія розпочне діяльність у Франції та Італії.
Після попередніх запусків на ринках Австрії та Польщі Kaufland хоче посилити свою європейську експансію на ринках Франції та Італії, де, за оцінками ритейлера, він має 37 і 22 млн потенційних покупців відповідно. Нові ринки допоможуть збільшити загальне охоплення маркетплейсу Kaufland до 140 млн споживачів.
У Німеччині онлайн-маркетплейс щомісяця відвідує до 32 млн покупців. Минулого року найшвидше зростали категорії “Електроніка та комп’ютери” (+ 24 %) і “Сад та DIY” (+ 20 %). Однак у 2024 році його валова товарна вартість зросла лише на 7,85%.
Компанія обрала гасло “З Європи - для Європи”, наголошуючи на тому, що ритейлер суворо дотримується європейських правил та гарантує клієнтам безпеку даних і продуктів.
Читайте також: “Нова Пошта” розпочала партнерство з європейською мережею Kaufland в Молдові
Kaufland позиціонує себе як “європейську альтернативу” Amazon та китайським платформам електронної комерції.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації