Німецька мережа Kaufland виходить на ринки Франції та Італії

Німецький ритейлер Kaufland, що входить до групи Schwarz Group разом із мережею супермаркетів Lidl, планує стати провідним онлайн-маркетплейсом Європи. До кінця літа 2025-го компанія розпочне діяльність у Франції та Італії.

Після попередніх запусків на ринках Австрії та Польщі Kaufland хоче посилити свою європейську експансію на ринках Франції та Італії, де, за оцінками ритейлера, він має 37 і 22 млн потенційних покупців відповідно. Нові ринки допоможуть збільшити загальне охоплення маркетплейсу Kaufland до 140 млн споживачів.

У Німеччині онлайн-маркетплейс щомісяця відвідує до 32 млн покупців. Минулого року найшвидше зростали категорії “Електроніка та комп’ютери” (+ 24 %) і “Сад та DIY” (+ 20 %). Однак у 2024 році його валова товарна вартість зросла лише на 7,85%.

Компанія обрала гасло “З Європи - для Європи”, наголошуючи на тому, що ритейлер суворо дотримується європейських правил та гарантує клієнтам безпеку даних і продуктів.

Читайте також: “Нова Пошта” розпочала партнерство з європейською мережею Kaufland в Молдові

Kaufland позиціонує себе як “європейську альтернативу” Amazon та китайським платформам електронної комерції. 

Retail Detail