Новий сайт, лого та відділи: Cher’17 представив фешн-експлейнер “Нова Ера”
Український бренд одягу Cher'17 представив фешн-експлейнер “Нова Ера”, що започаткував зміни в модній компанії.
Цей ролик став уже четвертим проєктом, який створила для бренду агенція Drama Queen.
Фешн-експлейнер “Нова Ера” — це наш четвертий проєкт із Cher'17. Від самої першої спільної роботи — гучної “Тьолочки” — ми стали свідками стрімкого зростання бренду. І ось зараз готові розповісти про їхні трансформації, досягнення та плани на майбутнє, — зазначили в агенції.
На початку відео відтворено сцену із маніфесту, який бренд випускав раніше: героїня “Тьолочки” стала оповідачкою “Нової Ери”.
У відео також з’являються й інші guest stars — пані Світлана, яка є працівницею виробництва, та Даріко Цулукідзе, чиє відео з критикою білого пуховика бренду свого часу наробило галасу в TikTok.
Ми зняли Даріко та символічно зобразили інших коментаторок з інтернету — не карикатурно, а з гідністю та повагою, — кажуть у Drama Queen.
Читайте також: У луцькому ТРЦ ПортCity відкрився магазин бренду CHER’17 (фото)
Нова Ера CHER'17 почалася з нового сайту. Тепер він містить готові образи, реальні фото та детальну розмірну сітку. Крім того, бренд оновив своє лого та зробив нові відділи в компанії.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації