Подарунки купували в останній момент: аналітика “Фокстрот” за 14 лютого

Мережа магазинів “Фокстрот” підбила підсумки святкування Дня Закоханих 14 лютого. Зазначається, що святковий період традиційно став активним для покупок і з 10 по 16 лютого продажі зросли на 12% в абсолютних показниках та на 15% у кількості проданих товарів порівняно з попереднім тижнем року.

Найпопулярнішими на Love Season-2025 стали тримери для стрижки, навушники, мультипечі, смартфони та розумні годинники, зазначають у прес-службі мережі.

За гендерною ознакою суттєвого розподілу традиційно не відбулося, однак більшість з покупців обирали подарунки в останній момент.

Найбільший приріст продажів зафіксовано саме 13-14 лютого, коли товарообіг зрівнявся із показниками вихідних.

Серед товарних категорій, як і в попередні роки, лідирує дрібна побутова техніка, яка показала зростання +25% у кількості проданих товарів. Також приріст зафіксовано у категорії смартфонів, мобільних аксесуарів і посуду.

Серед подарунків на День закоханих особливо виділяються товари з категорії "краса", які виросли виросли +44% в штуках і 60% в грошовому вимірі.

Загалом, інтерес до техніки як подарунка другій половинці залишається стабільним. Активність покупців у передсвяткові дні ще раз підтвердила, що 14 лютого — це особливий день, коли подарунки, що поєднують корисність і сучасні технології, залишаються у пріоритеті, — підсумували у Фокстрот.

Читайте також: Благодійний збір та одруження ветеранів: як пройшов День закоханих у ТРЦ Respublika Park

Що українці обирали на День закоханих у мережі магазинів EVA, розповідаємо в матеріалі.