Попит на Pepsi та Lay’s падає: компанія знижує прогноз прибутку

Компанія PepsiCo, виробник Lay's та Pepsi, прогнозує річний прибуток нижче своїх очікувань, оскільки стикається зі зниженням попиту на свої газовані напої та снеки у США, що є найбільшим ринком виробника.

Акції компанії впали на 2% на попередніх торгах.

Американці продовжують скорочувати витрати на безалкогольні напої та солоні закуски, щоб заощадити кошти на товари першої необхідності. Це змушує компанію PepsiCo вдаватися до промо-акцій для збільшення обсягів продажів після кількох кварталів спаду, спричиненого підвищенням цін.

Компанія прагне повернути споживачів, які після постпандемічного підвищення цін на її продукцію віддають перевагу меншим упаковкам або дешевшим альтернативам.

Ми очікуємо, що наші показники в Північній Америці поступово покращуватимуться з плином року, а наша комерційна діяльність набиратиме обертів, - коментує керівництво компанії.

Північноамериканський підрозділ, що є найбільшим у компанії, повідомив про зростання органічного доходу на 1% у четвертому кварталі порівняно із зростанням на 7% рік тому. Водночас Frito-Lay North America, другий за величиною підрозділ компанії, продемонстрував падіння на 0,5% порівняно з 9% зростанням минулого року.

Загальний органічний обсяг компанії знизився на 1% за квартал, що закінчився 28 грудня, тоді як середні ціни зросли на 3%.

Також PepsiCo обіцяє значні інвестиції в модернізацію існуючих продуктів та впровадження нових, щоб стимулювати сповільнення попиту з боку споживачів з низькими доходами.

Повідомляється, що компанія очікує низьке однозначне зростання базового прибутку на акцію у 2025 фінансовому році, порівняно з оцінками аналітиків, які прогнозували зростання на 4,73% до 8,53 дол за акцію. Квартальний чистий дохід компанії знизився на 0,2% до 27,78 млрд дол, не дотягнувши до прогнозу в 27,89 млрд дол.

Читайте також: Nestle, Pepsico та інші. Світові виробники продають у бідних країнах менш якісні продукти (дослідження)

Нещодавно гігант з виробництва напоїв і снеків оголосив, що завершив придбання американської компанії Garza Food Ventures LLC, що торгує як Siete Foods, за 1,2 млрд дол.

ESM