Попит зріс в 17 разів: що обирають українці до Дня закоханих (аналітика “Епіцентр”)

За даними мережі торгових центрів “Епіцентр”, у лютому 2025 року продажі ігор для пар 18+ зросли вшестеро, адже українці дедалі більше акцентують увагу на спільних емоціях та якісному спілкуванню з коханими.

Одним із найпопулярніших товарів місяця стала настільна гра-прелюдія Strateg 18+ українською мовою. Попит на карти Таро та метафоричні асоціативні карти збільшився в 17 разів, повідомляють в пресслужбі мережі.

Ми бачимо, що цього року українці віддають перевагу подарункам, які допомагають створювати спільні спогади та емоції. В ці непрості часи пари прагнуть поглибити емоційну близькість і покращити якість взаємодії, включаючи інтимну сферу. Це надихає нас і надалі пропонувати нашим клієнтам широкий асортимент товарів, які допомагають виразити любов і турботу один про одного, - зазначає директор відділу “Деко” мережі торгових центрів “Епіцентр” Марина Бевзюк.

Серед онлайн-замовлень лідирують набори для створення 3D-зліпків рук “Для двох”. Чоловіки часто обирають на подарунок конструктор Lego “Орхідея” для своїх коханих, а жінки віддають перевагу наборам електроінструментів Bosch Professional та кавоваркам.

Також серед тенденцій в “Епіцентрі” відзначили, що українці все рідше обирають паперові листівки-валентинки, натомість усе частіше купують м'які подушки-валентинки у формі серця.

Читайте також: Провокативні, яскраві та стильні: фотозони українських ТРЦ до Дня закоханих 2025 (фото)

Незмінними подарунками до Дня закоханих залишаються товари червоного та рожевого кольорів із зображенням сердець: свічки, стилізовані під свято, символічні брелоки, а також зростає попит на свічки в кашпо. Часто замовляють аромадифузори, вази, фоторамки й чашки для чаю та кави з романтичними мотивами.

"Інтерфакс-Україна"