Проблема зміни клімату: як орендарі та орендодавці можуть її вирішити

Партнерство орендарів із власниками торгових центрів – один із найефективніших способів вирішення проблеми зміни клімату.

Проблема доступу до данних

Для того, щоб скоротити викиди парникових газів, орендодавцям необхідний доступ до даних орендарів про витрати газу та електроенергії.

«Отримання доступу до даних про споживання електроенергії та природного газу – основа для розуміння обсягу викидів сфери охата 3 та оцінки існуючих можливостей для їх скорочення», – пояснив Уілл Тейчман, віце-президент з комерційних операцій Kimco Realty.

EPA (Агентство з охорони навколишнього середовища США) визначає викиди зі сферою охоплення 3 (Scope 3) як «викиди, пов’язані з видобутком і виробництвом матеріалів і послуг, що закуповуються, не належать суб’єкту, що звітує, або неконтрольованих ним».

Сфера охоплення 1 (Scope 1) включає усі прямі викиди парникових газів організацією. А сфера охоплення 2 (Scope 2) поширюється на викиди від спалювання палива на сторонніх енергоджерелах для вироблення енергії, що закуповується цією організацією.

Kimco має амбітні цілі в області клімату. До 2030 року компанія планує скоротити викиди у сферах охоплення 1 і 2 на 30% порівняно з 2018 роком, а до 2050 року отримати нульові викиди.

«Якщо ви, як і ми, прагнете позитивно вплинути на клімат, ви повинні зосередитися на викидах Scope 3», – повідомив Тейчман.

За його оцінками, викиди цієї сфери становлять від 80 до 90% викидів від торгових центрів просто неба, проти 50-70% від закритих торгових центрів.

У травні Kimco надали звання Gold Green Lease Leader (золотий лідер у сфері «зеленої» оренди), яке компанія підтримує з 2014 року. Золото дістається компаніям, які укладають «зелену» оренду та використовують передові методи, такі як енергоефективне оздоблення приміщень для орендарів.

Проекти, за якими майбутнє

Brixmor, ще один Gold Green Lease Leader з 2018 року, володіє майже 400 торговими центрами просто неба. Компанія працює над вирішенням проблем впровадження сонячної енергії, зокрема роздільного стимулювання, яке не дозволяє багатьом орендодавцям та орендарям впроваджувати сонячну енергію. Дахи великих торгових центрів ідеально підходять для встановлення сонячних панелей, але орендодавці іноді не мають прямого фінансового стимулу для їх встановлення. А більшість орендарів, особливо дрібні роздрібні торговці, не мають місця на даху та/або капіталу для виправдання своїх проектів.

У Brixmor вирішили орендувати площі на дахах компанії Blue Sky Utility, яка виробляє відновлювані джерела енергії. Зазвичай за договорами оренди на 20-25 років Blue Sky встановлює та вводить в експлуатацію сонячні системи та продає електроенергію безпосередньо орендарям за нижчими ставками, ніж стягують місцеві комунальні компанії. Сонячну енергію для місць загального користування Blue Sky продає Brixmor зі знижкою.

Такі проекти допомагають Brixmor досягати амбітних цілей у сфері сталого розвитку. Компанія знаходиться на шляху до досягнення своєї мети за встановленою потужністю місцевих поновлюваних джерел енергії у 20 мегават до 2025 року.

«Більшість дахових систем мають потужність від 0,5 до 1 мегават, тому для досягнення цієї мети потрібно близько 30 об’єктів», – сказав старший віце-президент Brixmor з операцій та сталого розвитку Дарен Мосс.

За словами Мосса, за останні кілька років компанія Brixmor значно скоротила споживання електроенергії та викиди за рахунок модернізації світлодіодного освітлення. До 2030 року компанія планує скоротити викиди у рамках 1 та 2 сфер на 50% порівняно з 2018 роком. До 2045 року вона планує досягти нульових викидів у сферах 1 та 2.

«Якщо ви хочете зменшити вплив на навколишнє середовище, необхідно працювати з орендарями і думати про те, як надати їм можливість для зниження викидів», – заявив Дарен Мосс.

Комунікації

ICSC допомагає орендодавцям та орендарям справлятися з кліматичною кризою та іншими проблемами стійкості, збираючи їх разом для обговорення пріоритетів, проблем та передового досвіду, а також для ухвалення колективних рішень.

У 2016 році ICSC об’єдналася з IMT та Retail Industry Leaders Association (Асоціацією лідерів роздрібної торгівлі), щоб заснувати Landlord-Tenant Energy Partnership (Енергетичне партнерство орендодавців та орендарів) зі скорочення енергоспоживання на мільярдах квадратних футів орендованих. Партнерство покращило комунікацію між орендодавцями та орендарями за рахунок проведення семінарів та вебінарів, у яких брали участь не лише професіонали у сфері сталого розвитку, а й їхні колеги зі сфери оренди нерухомості, операцій, маркетингу та інших сфер.

Орендодавці та орендарі також зможуть поділитися інформацією про ініціативи, пов’язані з кліматом на майбутніх заходах Міжнародної Ради Торгових Центрів. Наприклад, на грудневому заході ICSC у Лас-Вегасі під назвою «Here, We Go. 2021» зацікавлені учасники обговорять зміни в екологічних, соціальних та управлінських тенденціях.

Джерело